maandag 25 juni 2012

Winparty Day 3: Win 25 euros to spend at cadeaus.nl

Image and video hosting by TinyPic

Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 25 euro winnen bij de webshop cadeau.nl. Ze hebben er onder andere passion journals, polaroid fotolijstjes, like en dislike buttons van facebook, grappige gadgets en leuke partemonnees. Er zijn veel producten onder de 25 euro dus je kunt iets gratis uitkiezen!

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Like cadeau.nl's facebookpage +1
- follow cadeau.nl on Twitter +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 25.


64 opmerkingen:

  1. I bought my pink bag in blanco!!I'm following!!!
    You can follow me on my blog:
    http://www.fashionstyle--blog.blogspot.com.es/

    Kisses from Spain

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee !
    Ik volg je met bloglovin, gfc en twitter.
    Ik heb je post geliked.
    Ik volg cadeau.nl op twitter.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat worden we weer overladen met leuke winacites :) ik doe mee! Volg je al op bloglovin' , ga liken en tweeten (@nivabeauty)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. THIS BLOG ROCKS ! I LOVE EVERYTHING ABOUT IT. THE VISUALS ARE A MAJOR PLUS :)). I hope you can check out my blog: http://theproverbs.net and FOLLOW. BE SURE TO CHECK MY SIDE LINKS. Hope to hear from you soon..and following the site.

    god bless,
    steven 0:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb even een bezoekje aan de site gebracht : GAAAF! Ik doe mee :D.

    - Ik volg je al op Bloglovin , GFC & Twitter
    - Ik volg cadeau.nl op Twitter , Facebook
    - Op Twitter heb ik getweet;

    http://twitter.com/EvelienTheBest/status/217337729577529346

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin' en GFC.
    Ik heb cadeau.nl ge-liked op facebook.
    En ik heb er iets over gezet op mijn blog :D
    Hopelijk win ik! :)
    xx's http://www.movieanne.blogspot.com/ (do you also join my give away?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEUK (: ik doe weer mee (: haha, zal straks even op mijn blog een post maken over al je give aways dus dat heb ik dan ook voor de andere give aways gedaan ;)

    X Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PS. ik heb deze berichten ook allemaal geliked ;) (maar zal het ook nog even bij de andere give aways zeggen :$)

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke give-away ! I'm inn! :)

    -twitter gefollowed
    -fb geliked
    -heb myveryownlookbook on bloglovin

    en ik volg je! ;) Terug? :) Liefs,

    http://thelovelymelodies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee!
    - Ik volg je op GFC.
    - Ik like' cadeau.nl op facebook
    - Ik volg cadeau.nl op twitter.

    liefs, Karlijn.
    lovehopefaithbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor je lieve comment! It made me smile! ♥
    Ik heb je gevolgd, volg je terug? (:

    Liefs,
    Adriënne

    www.stayandmakeitmine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee, leuk! Ik volg je op bloglovin en heb het geliked. Ook volg ik cadea.nl op facebook :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe graag mee!
    het lijkt me leuk om iets te mogen uitzoeken, leuke spulletjes hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niceee, ik doe mee (:
    - Ik volg je op Bloglovin & like deze post
    -Ik volg je ook op alle andere social media
    - Ik like de facebook pagina + ik volg cadeau.nl op twitter (Chaja_X)
    - Ik heb getweet "Win 25 euro bij My own lookbook voor cadeau.nl" (Chaja_X)

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grazie mille per il tuo commento!!! Ovviamente ricambio il follow in Bloglovin!!! Ti andrebbe di seguirci anche su GFC e sugli altri socials?? Fammi sapere, mi farebbe piacere! bacione :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee !
    Ik volg je met bloglovin en gfc .
    Ik heb je post geliked.
    Ik volg cadeau.nl op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. following my dear... we can also follow each other on twitter and bloglovin if you wan to...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, super leuke winactie! Ik doe graag mee :D
    Ik volgde je al met Bloglovin' en GFC en ik heb het artikel geliked ♥
    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leeuk :)
    Ik volg je via bloglovin' en like deze post.
    xInge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. those stamps are way too cute!

    www.beckspick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke winactie! We volgen je op Bloglovin' waar we het artikel hebben geliked en we volgen je op GFC. Ook staat deze winactie op onze blog.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! Ik volg je met GFC, bloglovin en heb het bericht geliked! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, ik doe mee. ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked. x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe weer meee :)
    Ik volg je met GFC & Bloglovin en ik heb geliked
    Ik heb de facebookpagina geliked
    Ik volg jou op alle social media dus ook twitter
    Ik heb getweet (jlalfairytale)


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf, ik doe heel graag mee!
    -Ik volg je met bloglovin
    -Ik heb op bloglovin geliked
    -Ik heb de facebook pagina geliked

    Fingers crossed;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige give-away, ik kende de webshop nog niet maar wat hebben ze leuke spulletjes zeg! Vooral die dislike/like-stempels, die heb ik altijd al willen hebben.
    Ik volg je via GFC, Bloglovin' en Twitter. (@nicolevanroekel) ik heb de cadeau.nl facebookpagina geliked en ik volg ze ook op twitter!

    Ik hoop echt dat ik winnn :)

    Liefs Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, echt hele vette webshop!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin'
    - Ik heb dit bericht geliked
    - Ik volg je op twitter (@riekeoosterhuis)
    - Ik volg cadeau op twitter
    - Ik heb cadeau geliked op facebook

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe mee! Volg je al heel lang met Bloglovin en heb geliked, verder niets
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuk ik doe mee! Ik volg je via GFC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A great blog, I have to say that I really like your header - beautiful! :) Best wishes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk zeg! Ik doe mee! Ik volg je via GFC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ikdoe meee
    ik follow je en heb dit bericht geliked
    ik kon je twitter niet vinden
    ik volg cadeau.nl op twitter en facebook
    en je site is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  34. That style journal is fabulous! xx

    {Satin&Souffles}

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk! ik volg via Bloglovin en heb dit bericht geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuk!
    -Ik volg je via elke social media
    -Heb cadeau.nl geliked op facebook
    -Volg cadeau.nl op twitter
    -En heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/217630668908277761
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. yes honey, lets follow each other. I follow you now:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb alles gedaan behalve er iets over posten :)
    Ik volgde je ofcours al op BL en al die dingen :)
    Nou veel plezier met iemand kiezen ik weet nu al wat ik zou kiezen haha :)
    Ik zou de LIKE stempel kiezen
    xx
    Dailychoicebot.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WOW 3 giveaways I will think about it, thank you to give us a chance to win !
    Thanks for your comment dear, I hope to hear from you soon ;)


    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  40. love it!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik volg je op allebei en like dit bericht. Ik volg je op twitter, ik heet marijnvt. Ik like de fb pagina.

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. - ik volg je op gfc
    - ik volg je op bloglovin
    - ik heb je pagina geliked op bloglovin
    - ik heb de cadeau facebook pagina geliked (facebook.com/Anouschattack)

    Leuke winactie! ik ben benieuwd!

    XxX Anouschka
    anouschattack@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. - Ik volgde al via GFC
    - Ik volgde al via Bloglovin
    - Ik heb facebook geliked!

    Hihi, ik kan het eigenlijk wel gebruiken. Mama is binnenkort jarig, dus nu maar hopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gaaf <3 Doe graag mee!
    - Volg je via Bloglovin' en heb dit artikeltje geliked
    - Volg je ook via GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    - Heb de cadeau.nl FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    - En volg jou & cadeau.nl via twitter (@Frederique_th)
    - Tweetje; https://twitter.com/frederique_th/status/218019467836407808
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Volg je via Bloglovin' en heb dit artikeltje geliked

    - Heb de cadeau.nl FB pagina geliked (britt)
    - En volg jou & cadeau.nl via twitter mijn twitter naam is britttxbrittt
    - Tweet: https://twitter.com/britttxbrittt/status/218033513067315201

    Mijn email: faithlinn@msn.com

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe mee!
    Ik volg je al via GFC en bloglovin' en heb het geliked

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat super super leuk! Ik doe mee, ik volg je en heb dit geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik volg je sinds vandaag op Bloglovin' en heb deze artikel geliked, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk! Ik heb cadeau.nl gevolgd op twitter en ik volg je met GFC. X

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super leuk, volg je met bloglovin en heb geliked en volg je met twitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super leuke winactie, ik doe mee!

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik volg cadeau.nl op twitter
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ohmygosh!
    ik doe zeker mee, love it!

    - ik volg je via GFC.
    - ik heb de cadeau.nl facebook pagina geliked.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter.(@haffx)
    - ik volg cadeau.nl op twitter.
    - ik heb het getweet.
    - ik heb het op mijn give-away pagina geplaatst.

    hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk ik doe mee!

    - Ik volg je via GFC, bloglovin (& post geliked) & twitter (@bornasadreamer)
    - Mijn e-mail adres: dutch-beauty@hotmail.nl
    - Ik heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/219905524240621569)
    - De winactie staat ook op mijn blog (http://dutch-beauty.blogspot.nl/p/links.html)

    Liefs,
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ga hier ook een kansje wagen, altijd leuk om iemand een cadeau te kunnen geven!

    Ik volg via GFC!

    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi,
    Heb alles gedaan om mee te kunnen doen aan je give-away.
    Ik heb alleen nog niet een post geplaatst op mijn blog, maar dat ga ik straks doen over al je give-aways.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ook hier doe ik weer voor mee! Leuke give away.
    Ik volg je via bloglovin en ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ah superleuk weer! Ik ga echt voor die fb-like-stempels! :D

    ♥ ik volg je via bloglovin, GFC en heb het voor je geliked.
    ♥ ik volg jou ook op twitter
    ♥ en ik volg cadeau.nl ook op twitter

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nog een leuke! en super handig
    ik volg je op twitter; @lieyingwu
    ik volg ook cadeau.nl op twitter
    mijn gfc naam: lie-ying
    mijn email: lie-ying_wu@live.nl
    en de facebook pagina geliked

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...