dinsdag 26 juni 2012

Winparty day 4: Win a pair of Blink heels

Image and video hosting by TinyPic

Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 1 van de 2 bovenstaande hakken winnen. Het nude paar kun je in maat 38 winnen en het colorblocking paar in maat 40. Als je maat een beetje afwijkt van deze 2, twijfel niet en doe toch mee want met een zooltje kun je een te grote schoen makkelijk passend maken.

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Tell me which pair of heels you want to win (colorblocking or nude)

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3
- Put the picture in your sidebar +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 26.

60 opmerkingen:

  1. Omgad die nudes zijn geweldig, en in maat 38, yay!!!
    Ik wil de nude schoenen hebben, lijkt me wel duidelijk hihi.
    Volg je via Bloglovin + geliket en de foto staat in m'n sidebar: http://madaboutpolish.blogspot.nl/
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, Ik wil de nude hakken. In maat 40
    ik volg je al via bloglovin en ik ga de foto in mijn sidebar zetten.
    ps: doe je ook al mee met mijn winactie? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die colourblocking shoes! Ze zijn mijn maat! Ik volg je via GFC! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coool.
    Maat 39/40 dus de colorblocking shoes moeten passen! :)

    Ik volg heb deze post geliked en volg je via bloglovin'.

    xInge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik doe mee voor het nude paar. Ik volgde je al op Bloglovin' en heb dit bericht geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige schoenen! Jammer dat ik huge voeten heb (maat 42,43) Succes iedereen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaa geweldige winactie! Ik ga sowieso voor de nude, prachtig! Heb gevolgd en geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat nude paar is echt leuk! En het gaat net mijn maat zijn of net een ietsie pietsie te groot, maar dan kan een zooltje inderdaad helpen. Ik volg je op Bloglovin' en heb het bericht geliked ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing giveaway here!!!!!

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  10. the pair on the left!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik doe mee! Ik ga voor de nude's, ik doe mee! Prachtig, echt de perfecte heels die iedere vrouw in haar stash zou moeten hebben!
    Ik follow je op BL, GFC, Twitter en ik heb erover getweet (http://tinyurl.com/7yfvfz7), de foto staat in mijn sidebar en onder mijn artikel van vandaag heb ik een link geplaatst :3
    Wauw, ik wil deze écht heel graag, haha.
    Iedereen veel succes en succes met het kiezen Soph!
    Loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik ga voor de nude die andere past mij sowieso niet ^^

    Ik volg je met GFC en bloglovin en ik heb geliked!

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie :D mooie heels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi! Maar zo jammer want ik heb 41/42 :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the pink and yellow shoes! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!!

    Elle xoxo

    www.thehighfeather.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUW! <3 Wat een super winactie !!
    Die nude paar zijn zooooooo GEWELDIG gewoon.
    Dus, ik kies de nude paar ! =)
    Die zijn zo cute ;$$.

    * Ik volg je op Bloglovin
    * Ik heb je post geliked.
    * Ik volg je op GFC'.
    * Ik volg je op Twitter
    * Ik heb het volgende zinnetje getweet voor je; https://twitter.com/xflooorrrx/status/217882901809864705
    * Er staat een plaatje in mijn side-bar over jouw give-away,
    * Én ik heb er een post over geschreven.

    Moet niet gekker worden! =)
    Maar ik wil ze zoooo graag.

    Succes iedereen !

    Liefs, Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop echt dat ik win, ik zit zowat elke dag deze give-away te kijken, haha!

      Liefs, xoxo

      Verwijderen
  18. Oeh, superleuk! Het colourblocking paar viel me meteen op, en het is ook nog precies mijn maat:D Ik hou van colourblocking!! ik volg je op bloglovin en ik heb het artikel geliked.

    Ik volg je op:
    *bloglovin
    *twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oelalala, geweldige geive-away weer meid!!

    1) ik volg je op bloglovin en heb je bericht geliked.
    2) Ik ga voor de nude one. omdat colorblockin niet echt mijn ding is..
    3) Ik heb je plaatje in mn sidebar! XO

    p.s. ik wou eerst alleen inspiratie posten tot de 29ste i.v.m. gebrek aan tijd. maar is niet meer nodig!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk ik doe mee!
    - Ik volg je op bloglovin
    - Ik volg je op GFC
    - Heb dit bericht geliked
    - Zou graag de nude kleurige schoenen willen
    - Het plaatje staat in onze side bar.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave winactie! Ik wil heel graag meedoen voor de colorblocking schoenen! Ik vind ze geweldig mooi! Duimen..;)
    -Ik volg je op bloglovin
    -Volg je met GFC
    -Heb je bericht geliked
    Ik vind ze echt té gek, fingers crossed;)
    xox Margreth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die colour blocking is leuk. Maar van open schoenen heb ik vaan maat 39 of 38 nodig. Dus dat is jammer. Als het dichte waren had ik meegedaan. Maar wat een leuke winactie. Ik ga even kijken of er iets anders bij zit wat ik leuk vind ;) deze sla ik dus even over. De rest, succes!! xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, ik wil ál zóóó lang het nude paar! Ik heb ook precies maat 38! Omg!
    - Ik volg je op bloglovin.
    - Ik volg je op Gfc.

    Keep fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I like them!!!! we follow you and you?
    Kisses from www.femaleprint.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. - Ik volgde al via bloglovin'
    - Ik volgde al via GFC
    - Ik heb geliked
    Ik heb maat 38 en vind die nude pumps echt heel leuk. Toeval dus (of het lot ;wenkbrauwwiebel;, hahaha oké vast niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een fantastische hakken! :)
    Komt dat even goed uit, ik heb maatje 37! ;)
    Nude please ! :D

    - Ik volgde al bloglovin'
    - Ik ben trouwe volger van GFC
    - Ik heb de post geliked :)
    - Ik ben twitter volger :)

    Die winparty van jou bevalt me wel, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergaaf! Wil graag de Color blocking pumps winnen want die zijn perfect mijn maat! <3
    - Volg je via Bloglovin' en heb dit artikeltje geliked
    - Volg je ook via GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    - En volg je via twitter (@Frederique_th)
    - Tweetje; https://twitter.com/frederique_th/status/218018055534551041
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe zeker mee! ik volg je nu via google friend connect!
    ik zou graag de color blocking pumps willen winnen, deze zijn precies in mijn maat!

    mijn email:
    lisanne.de.vries@live.nl
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik heb gedaan wat je vroeg en ik doe graag mee voor de nude pumps in maatje 38! love it

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nice giveaway! :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk! Ik doe mee voor de colorpumps haha, ik heb namelijk maat 39/40 dus dat gaat wel lukken :)
    Ik volg je op bloglovin' en GFC +geliked
    Ook heb ik een tweet gestuurd: https://twitter.com/britttxbrittt/status/218041034578477058

    Nu maar hopen ;D

    Liefs,
    Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk, deze doe ik mee! Ik volgde je al :)
    De colourblocking is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk zeg! Ik volg je via bloglovin en heb de post geliked. Ik zou heel graag de colourblocking willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superleuk dat je dat doet!

    www.beautifulheartbeatx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk!!!! ik doe mee, voor het nude paar.
    Ik volg je op gfc (Christy Kwok) en bloglovin. ik ga ook nog liken!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuke winactie, kei lief dat je 2 paar schoenen weggeeft!
    Ik doe mee voor het nude paar, past echt bij miju :)

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik doe mee !
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik like dit bericht
    echt heel cool !
    ik zet ook een linkje !
    xxx nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ohmygosh!
    ik doe zeker mee, ik heb niet zo veel schoenen met hakkes dus .. ;$

    - ik volg je via GFC.
    - ik wil graag het nude paar.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter.(@haffx)
    - ik heb het getweet.
    - ik heb het op mijn give-away pagina geplaatst.

    hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeliciteerd! :)
    ik zou graag de colorblocking heels willen winnen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jeeeej het colourblocking paar is in mijn maat :D :D :D 40!

    Oh god die zijn zo nice!

    (Even tussendoor: ik ben half belgisch, half nederlands, mét belgisch én nederlands adres) een nederbelgje ;)

    Ik volg je via bloglovin

    Ik heb de post geliked

    Ik volg je via twitter

    Spannenddd ♥

    Liefs Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit is echt een super vette actie! Ik doe mee! Volg je met bloglovin en heb je post geliked.

    Als ik win dan zou ik graag de colour blocking schoenen, die zijn echt mega vet!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook dit is echt een supermooie!

    Ik ga voor de nude heels, ben al zo lang op zoek naar een mooi paar want dat heb ik nog niet :)

    Ik volg via GFC!

    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heyy ,
    ohmygosh!
    ik doe zeker mee!

    bye!♥♥♥
    xoxo nele

    BeantwoordenVerwijderen
  45. AHHHHH in love! Dit komt zo goed uit! Ik was al opzoek naar nude heels en deze zijn geweldig!
    Ik heb maat 38 dus als ik win dan de nude ones!

    Ik volg je al heel lang met alles, ik heb een nieuw bloglovin account dus daar ga ik je mee volgen en liken! Je komt ook zeker in de sidebar, want deze wil ik zo graaaag.

    Dankjewel voor je reactie trouwens! Ik denk dat kort haar je juist heel leuk staat met krullen!

    Ik weet niet of ik mijn mail ook moet achterlaten?
    info@fashionity.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ga voor de colorblocking! Die zijn zooo leuk en wel ongeveer mijn maat ik heb 39 maar 40 pas ik meestal ook wel en anders groei ik er misschien zelfs nog wel in (beetje onwaarschijnlijk, maar toch ;)
    Ik volg je via bloglovin.
    En ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    xx flo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ah jammer! ik heb een maatje 36! ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee :)
    Ik ga voor de colourblocking, I'm in love ♥. Ik heb alles gedaan by the way

    email: xxshiawase@hotmail.com
    twitter:@lxwx
    blog: alternativepassionx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ahhh ben zo benieuwd naar de uitslag van deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  50. super leuke giveaway!
    echt leuk al die giveaways haha
    ik ga voor de colorblocking <3
    mijn email: lie-ying_wu@live.nl
    mijn gfc naam: lie-ying

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Jammer dat ie is afgelopen ik vind die colorblocking echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...