woensdag 27 juni 2012

Winparty day 5: Win a sweettasty.nl surprise box

Image and video hosting by TinyPic
Dit is niet de inhoud van de surprise box, het zijn gewoon enkele producten die je kunt kopen op sweettasty.nl
Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie een surprise box van sweettasty.nl winnen. Sweettasty.nl is een site waarop er allemaal lekker dingen worden verkocht die niet in Nederland te koop zijn. Bijvoorbeeld skittles met chocolade smaken, hershey's, 7up met kersensmaak. Neem vooral eens een kijkje op de site.
De winnares wint de surprise box met lekkers terwaarde van ongeveer 20 euro,
De tweede plaats: 10% korting in de webshop,
De derde plaats: 5% korting in de webshop.

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Like sweettasty's facebookpage and tell on that page why you think you deserve this surprise box.

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 27.

35 opmerkingen:

  1. OHMYGOD ik doe mee :)

    - Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
    - Like sweettasty's facebookpage and tell on that page why you think you deserve this surprise box.
    - Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
    - Tweet something about this give-away +2

    Dit heb ik gedaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ik volg je op GFC en op Bloglovin en heb op Bloglovin geliked. Ik volg de Sweettasty facebook en heb een bericht geplaatst waarom ik de winactie verdien. Ik volg sweettasty op twitter en heb getweet over deze winactie onder de naam Arianne_vlierop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na-ah, geen snoepjes voor mij! Ik ben op de gezonde toer, haha. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhgod, ik doe zeker mee! Cause this is great mhihiihih $:.

    -Ik volg je op bloglovin' +geliked
    -Ik volg je op GFC
    -Ik heb de FBpagina geliked (britt) --> Waarom ik het verdien? Ik ben een snoepmens haha! Ik wil dolgraag Amerikaans voedsel proberen! Lijkt me echt zo ontzettend lekker, hmmm. Yeah!
    -Ik heb ook een tweetje geplaatst: https://twitter.com/britttxbrittt/status/218051220970024960


    Liefs,
    Britt

    (faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker!
    - ik volg op bloglovin & geliked
    - ik heb de fb pagina geliked en daar iets achter gelaten
    - ik heb getweet (jlalfairytale)
    - ik volg je op alle social media (gfc, bloglovin, twitter)
    - ik volg sweettasty op twitter

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me encantan!!! pero tengo que tener cuidado.
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej,erg leuk!
    Ik doe weer mee ik heb dit keer alles gedaan @Dailychoicebot
    http://dailychoicebot.blogspot.nl/2012/06/tip-winacties.html
    Mijn artikeltje over de actie.
    Ik hoop dat ik iets win haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yamyam! Ik zou graag winnen om mezelf te belonen na 2 maanden dieeten! :D
    - Volg je via GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    - volg je via BL' en heb deze post geliked
    - Volg jou en Sweettasty via twitter (@frederique_th)
    - Heb de sweettasty FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    - Getweet over deze giveaway; https://twitter.com/frederique_th/status/218080300385828864
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik heb vandaag net een pakketje ontvangen ervan. Iedereen die mee doet succes!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk :)
    Ik doe mee ;D

    Ik volg je met gfc,bloglovin
    Ik heb het geliked op fb

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i love skittles! good luck to all and i'm following

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker, maar ik doe niet mee.. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehh lekker, ik doe mee :D
    - Ik volg je op Bloglovin en like deze post
    - Ik like de FB pagina, en ik heb daar verteld dat ik deze snoepjes verdien omdat ik hou van zoetigheid, en omdat ik in een dorp woon met en kleine supermarkt dus ik kan veel van deze producten niet vinden :(
    - Ik volg jou op twitter, en sweettasty
    Liefs,
    Chaja

    Mijn mail is trouwens chaja98@live.nl , ik weet niet waar ik ´m anders moet achterlaten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah lekker lekker lekker (: ik doe mee! Volg je op beide, heb Sweet tasty geliked en heb een post over je gemaakt (over dag1/2/3 maar doorverwezen naar andere dagen!) x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah lekker lekker lekker (: ik doe mee! Volg je op beide, heb Sweet tasty geliked en heb een post over je gemaakt (over dag1/2/3 maar doorverwezen naar andere dagen!) x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe mee :P
    ik ben je GFC volger

    http://yoekchng.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. SUPER LEUK!
    ik doe mee.

    Ik volg je via GFC en Bloglovin' en heb het geliked.
    Ik volg je via alle social media!
    Ik volg sweettasty op Twitter.
    Heb wat getweet!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah leuk! Ik volg je al en heb het geliked! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Ik volg je en heb de facebook pagina geliked! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. so gorgeous, lovely lovely blog.
    I'm kind of a new around here.. would you like to visit me?

    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je op facebook.
    Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/nona89/status/218403906395447297

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is echt een leuke winparty vind ik, jammer genoeg heb ik geen facebook(of twitter) en kan ik dus niet meedoen.

    Iedereen succes!

    xx, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Ik doe mee.
    - Ik volg je op bloglovin
    - Heb het artikel geliked
    - Volg je op GFC
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke winactie, ik doe graag mee om kans te maken!

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik volg sweettasty op twitter
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooooooohmijngod, die wil ik! Ik wil al een tijd lang een keer een grote doos van sweettasty of usfoodz bestellen, maar ik heb momenteel geen geld daarvoor en dat zit er voorlopig voor mij dus niet in. Omdat ik wel heel graag producten van sweettasty wil proberen, hoop ik echt dat ik win!

    Ik volg je op elke social media, ik like dit bericht en ik like sweettasty en heb een bericht achtergelaten waarom ik wil winnen.

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alles gedaan, hopelijk win ik. Gefeliciteerd met je 500 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeh lijkt me super lekker!

    - Volg je met GFC en Bloglovin'
    - Sweettasty geliked op Facebook
    - Link in mijn sidebar geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OMG dit is echt de beste winactie! Al die originele snoep, ik ben echt een sweet tooth en zou hier zot van kunnen genieten :)

    Ik volg via GFC en heb geliked op FB!

    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier krijg ik honger van hihi! Ik doe mee:D En natuurlijk gefeliciteerd!

    Ik volg op bloglovin (+like) op GFC en op twitter
    Ik volg Sweettasty op twitter en heb hun FB pagina geliked
    Ik heb getweet over deze winactie:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/221630798149844993

    Fingers crossed!

    Liefs,
    Anouk

    (a-nou-k@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super leuk en lekker haha!
    mijn gfc naam: lie-ying
    email: lie-ying_wu@live.nl
    ik heb de facebook pagina geliked en een reactie gezet
    waarom ik 'm moet winnen
    en gefeliciteerd om 500 followers te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...