donderdag 28 juni 2012

Winparty day 6: Win 15 euros to spend at kitschdiva.nl

Image and video hosting by TinyPic
Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 15 euro winnen om uit te geven in de sieraden shop kitschdiva.nl waar je allemaal vintage sieraden kunt kopen.

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3
- Put the picture above in your sidebar

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 28.

39 opmerkingen:

  1. Welke outfits van jou vind jij het leukst? Dan probeer ik daar een header van te maken!

    Xxjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Ik volg je via GFC en heb de fb pagina geliked! x Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh leuk, ik doe mee :D
    - Ik volg je op Bloglovin en like dit artikel
    - Ik like de FB pagina van Kischdiva
    - Ik volg je op twitter
    - Ik heb getweet "Win bij 'My very own lookbook' 15 euro om uit te geven op kitschdiva.nl , RT"

    Mijn mail is trouwens chaja98@live.nl, ik weet niet waar ik 'm moet achterlaten :p

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je op GFC en heb Kitschdiva geliked op facebook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! Ik doe mee (al voor 3de keer, haha)! Ik volg je en liked de facebook pagina! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is leuk! Ik doe mee! Ik volg je met beide en heb het geliked op bloglovin. En het plaatje staat in mijn sidebar. (Als alle acties zijn geweest, maak ik er een groot artikel van, dan stuur ik je de link!!) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So nice jewels ! Love
    Thanks for your comment ! Your blog is truly amazing ;)



    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik doe mee, ik volg je met bloglovin en twitter (@sisier).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so pretty!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waarom is het eerste stukje niet in het engels, of het tweede niet in het nederlands???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het tweede stukje is belangrijk voor internationale lezers.

      Xoxo

      Verwijderen
  11. Leuk, ik doe mee! Ik volg je via Bloglovin en heb dit bericht geliked. Ik heb ook de FB pagina geliked. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer leuk! Ik heb de fb pagina geliked en volg je op beide, ook heb ik een post gemaakt over dag 1/2/3 maar nu heb er een link bij gezet en gewezen naar je andere dagen!!

    x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk!
    Wat ik heb gedaan:
    - ik heb de facebookpagina geliked
    - ik volg je nu op bloglovin
    - ik heb dit bericht geliked
    - ik volg je op twitter (@LinseyCheng) (heb wel een slotje)
    - ik heb iets over de winactie getweet: 'win op wwww.myveryownlookbook-sophie.blogspot.com 15 euro shoptegoed voor kitchdiva.nl. RT!'

    mijn e-mail is trouwens linseycheng99@hotmail.com

    hopelijk win ik, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk!!!
    Ik heb de 1ste 3 dingen gedaan :)

    Liefs,
    Florence xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volg je op bloglovin, heb geliked op bloglovin en op facebook. Hele gave actie, ben altijd in voor nieuwe sieraden! Fingers crossed;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Buenas, nada decirte que muy bonitas fotos y que tienes un estilo impresionante. Un besito desde: iratzemoran.blogspot.com
    Ixx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volg je met GFC
    Ik volg je met bloglovin en twitter & gfc dus alle social media
    Ik heb getweet (jlalfairytale)
    Ik volg je met bloglovin en heb geliked
    Ik heb kitschdiva geliked op facebook.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij doen mee!
    - We volgen je op bloglovin
    - Hebben het artikel geliked
    - Volgen je op GFC
    - Hebben de facebook pagina geliked
    - De winactie staat in onze sidebar
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! :D
    - Ik volg via gfc
    - Ik volg via bloglovin'
    - Ik heb geliked op fb
    - Ik volg via twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt een super leuke winactie! Doe heel graag mee, hoop dat ik deze win :)

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mee !
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik like dit bericht
    ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
    echt heel cool !
    ik zet ook een linkje !
    xxx nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Ik doe mee :)

    -Ik volg je op gfc en bloglovin'
    -ik heb geliked
    -ik volg je op twitter en getweet; https://twitter.com/britttxbrittt/status/219384838233391107
    -ik heb de fb-pagina geliked van kitsch diva.

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yaay <3 I'm in!
    - Volg je via GFC (Frederique vd Boogaart
    - Volg je via Bloglovin' + like natuurlijk!
    - Heb de Kitschdiva FB pagina liked (Frederique Vd Boogaart)
    - Getweet; https://twitter.com/frederique_th/status/219478257794424834
    Lief x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohmygosh!
    ik doe zeker mee,heb niet zo'n grote sieradenstash!

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg Kitschdiva op facebook.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter.(@haffx)
    - ik heb het getweet.
    - ik heb het op mijn give-away pagina geplaatst.

    hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah super leukk!
    && gefeliciteerd.

    Ik volg je op bloglovin en Google friend connect,
    en ik like de fb pagina

    liefs ,, Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe mee!
    Ik volg je op Gfc en bloglovin' ik heb het bericht geliked
    en ik heb de fbpagina geliked!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier ga ik ook even meedoen hoor!
    Volg via GFC en like de FB pagina!

    Duimen maar!

    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alweer superleuk!
    - Gevolgd via GFC en Bloglovin' en deze blogpost geliked!
    - Kischdiva's facebookpage geliked
    * Via elke social media gevolgd +1
    * Hier getweet https://twitter.com/fingerart_/status/221214081540030465+2

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb al iets over de webshop gezien en gelezen, dus lijkt me super leuk! Ik doe mee:D

    Ik volg op bloglovin', GFC, en Twitter.
    Ik heb FB pagina van Kitsch Diva geliked
    Ik heb geliked op Bloglovin'
    Ik heb getweet:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/221632716666445825

    Fingers crossed,
    ANouk

    (a-nou-k@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb alles gedaan om kans te maken op je give-away.
    Alleen ik heb nu nog geen blogpost gemaakt op mijn blog, maar dat zal ik straks doen. Dan maak ik 1 post over al je give aways waar ik aan mee doe ;)

    Oowjah, ik heb echt geen idee hoe ik dat plaatje in mijn sidebar. Ben daar namelijk absoluut NIET handig mee, Sorry (A)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw die sieraden vind ik echt zooooo leuk, ik doe ook zeker mee voor deze give away en ook hiervoor zal ik een linkje plaatsen en ik volg je ook via bloglovin.

    xxx flo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook heel erg leuk!
    ik doe weer graag mee ;)
    mijn gfc naam: lie-ying
    ik volg je op twitter: @lieyingwu
    ik heb Kischdiva's geliked op facebook

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...