vrijdag 29 juni 2012

Winparty day 7: Win Truly yours beautybox

Image and video hosting by TinyPic
Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie een Truly yours box winnen, how awesome?! Het gaat om de junibox, waar jullie misschien de inhoud al van hebben gezien. Voor als je niet weet wat de tryly yours box is: Het is een maandelijkse box waar je je kunt op abonneren. Iedere maand ontvange je dan deze box met gemiddeld 5 luxe samples erin. Ik kan je vertellen dat de juni box erg leuk en summerproof is en dat er 6 dingen inzitten. Voor de rest zou ik zeggen; laat je verrassen!

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Follow Truly Yours on Twitter
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 24.

49 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk! Ik doe graag mee, dus ga nu flink liken , (facebook: NivaBeauty@live.nl) en tweeten (@NivaBeauty) dankjwel voorde leuke winacties en nogmaals: gefeliciteerd! ;)
    X eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik doe mee :D
    - Leuk! Ik volg je via gfc en bloglovin
    - Ik like hun facebook pagina.
    - Ik volg je via twitter ook.
    - Ik volg truly yours op twitter.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAH, damn die wil ik! Haha. Ik volgde je al via GFC en bloglovin', ik heb ook geliked. Ook heb ik de fb pagina van Truly Yours geliked. Ik volg ze ook op twitter, ik volg jou ook op twitter. En ik heb wat over de give away getweet. Alles behalve het laatste dus. :D
    Hopelijk zit het geluk me nu mee, hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zie je blog vandaag pas voor het eerst, maar ben nu al fan!
    Superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze winactie is echt superleuk! Ik volg je op bloglovin', heb hun facebook geliked en heb iets getweet. Iets posten of facebook helaas niet omdat ik helemaal niks snap van facebook. Ik weet het, ik faal ;) Ik zat te denken over me aboneren op Truly Yours, maar de prijs houdt me tegen. Als ik zou winnen (dat is alleen nog nooit gebeurt haha, maar áls) dan zou dat een geweldige kans zijn om erachter te komen of het iets voor mij is en of het zijn geld waart is. Nu maar duimen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee!
    - Ik volg je via GFC
    - ik volg je via Bloglovin en like deze post
    - Ik like de Truly Yours box

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super leuke winactie!
    Ik doe mee!

    Ps; nog een vraag over die letters.. ik vind het echt leuk, en zelf heb ik ook plolyvore, maar ik begrijp niet hoe je die letters kunt doen, kun je me dat uitleggen? zou echt heel lief zijn.

    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oahhh supervet!!!! Ik vind de truly yours echt super leuks, ik hoor er alleen maar super positieve verhalen over op blogs. Zelf heb ik helaas nog geen eigen abbo :(
    Ik hoop echt dat ik mag winnen!
    Ik heb gedaan wat je gevraagd hebt
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb alles gedaan :)
    @roomaamor , dailychoicebot.blogspot.com

    Ik hoop dat ik win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg! Ik doe mee!
    Ik volg je via GFC en heb de pagina geliked!

    xxx. Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je met Bloglovin & GFC en heb geliked
    Ik volg tryly yours op twitter
    Ik heb truly yours geliked op facebook
    Ik volg je met twitter, alle social media dus en
    ik heb getweet (jlalfairytale)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe mee.
    - Ik volg je op bloglovin
    - Heb het artikel geliked
    - Volg je op GFC
    - Heb de facebook pagina geliked
    - De winactie staat in de sidebar van onze blog.
    xoxo Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marissa Koster30 juni 2012 om 11:05

    Die wil ik! Ik volg je via bloglovin, heb de Facebook pagina geliked en heb erover getwittert! Groetjes Marissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo'n leuke winactie! Ik doe bij deze weer mee, hihi.
    Ik volg je met bloglovin'
    Ik volg je met GFC
    Ik heb de facebookpagina van trulyyours geliked
    Ik heb deze post geliked
    Ik volg je met twitter!
    Succes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! Leuk om zoiets te winnen! Ik volg je en kijker deze post, ik liked ook de Facebookpagina! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, ik doe mee! Ik volgde je al op Bloglovin' en heb deze post geliked. Ik heb de Truly Yours FB pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehh leuk, ik doe zeker mee :D
    - Ik volg je op Bloglovin en like deze post
    - Ik like Truly Yours' facebookpagina
    - Ik volg je op twitter
    - Ik volg Truly Yours op twitter
    - Ik heb getweet 'Ga naar http://myveryownlookbook-sophie.blogspot.nl/2012/06/winparty-day-7-win-truly-yours.html en maak kans op een Truly Yours box, RT! '

    Liefs,
    Chaja

    Mijn mail is trouwens chaja98@live.nl , ik weet niet waar ik deze moet achterlaten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk! Ik doe mee, volg je met bloglovin en heb de facebook pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke winactie!
    Ik volg je op GFC
    Ik heb Truly Yours geliked
    Mijn email: gloriouslotte@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave prijs zeg! Ooh,! daar wil ik wel aan meedoen :D
    ♥ Ik volg je op GFC en bloglovin :)
    ♥ ik heb geliked op bloglovin'
    ♥ ik volg je op twitter
    ♥ mijn e-mail is: karen.groeneveld@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!!
    Ik doe mee ;)
    Ik heb de 1ste 4 dingen gedaan :D

    Liefs
    Florence x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke winactie, wil al graag altijd een truly yours proberen, maar altijd bang om toch teleurgesteld te worden. Dit lijkt me leuk om de 1e stap te zetten!

    - Ik volg je op bloglovin en GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked
    - Ik volg Truly yours op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb iets over deze winactie getweet

    Liefs,
    Linsey x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk!!! Ik volg je op GFC en bloglovin en heb de fb pagina geliked. Ik heb al eerder een post geschreven over je give away'week'. xx Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe mee !
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik like dit bericht
    echt heel cool !
    xxx nadia
    ik zet ook een linkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!

    Ik volg je op bloglovin, twitter & gfc.
    ik heb het artikel geliked
    Ik heb de fb-pagina geliked van Truly Yours
    Ik volg truly yours op twitter, en ik volg jou ook.
    Ik heb iets getweet https://twitter.com/britttxbrittt/status/219386662826950656

    Nu maar hard duimen, echt great!

    Liefs
    Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk ik doe mee! Ik volg je via Bloglovin en heb dit artikel geliked. Ik heb ook de FB pagina geliked van truly yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee! Gaaf hoor.
    Ik volg je via bloglovin en heb geliked.
    Ik volg TrulyYours via facebook en twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk! Doe natuurlijk weer graag mee <3 <3
    # Volg je via GFC (Frederique vd Boogaart)
    # Ook via bloglovin', en dit artikel meteen geliked!
    # Volg Truly Yours via twitter (@frederique_th)
    # Heb ook de Truly Yours FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    # En natuurlijk even getweet; https://twitter.com/frederique_th/status/219474661275222016
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee!
    Ik volgde je al via GFC en Bloglovin' en heb het bericht geliked!
    Ik heb de fbpagina van truly yours geliked en ik volg ze op twitter (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk!
    Ik volg je op bloglovin ,
    En heb de facebookpagina geliked.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ohmygosh!
    ik doe zeker mee.

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg turlyyours op facebook.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg trulyyours via twitter. (@haffx)
    - ik volg je via twitter.(@haffx)
    - ik heb het getweet.
    - ik heb het op mijn give-away pagina geplaatst.

    hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. zalige give-away, heb de post geliked en hun facebook page.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oeeeh :) I like ;) Wie zou deze giveaway nou niet willen winnen haha ;)
    Ik doe ook mee!

    - Ik volg je via GFC, bloglovin (& post geliked) & twitter (@bornasadreamer)
    - Mijn e-mail adres: dutch-beauty@hotmail.nl
    - Ik heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/219905524240621569)
    - De winactie staat ook op mijn blog (http://dutch-beauty.blogspot.nl/p/links.html)

    - ik heb de truly yours fb page geliked
    - ik volg truly yours ook op twitter

    Liefs,
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 1) Following GFC
    2) Like on FB!
    3) following twitter
    4) tweeted!


    NEWEST follower! I really hope you can stop by my blog too- let me know what you think- I am always looking to improve. I hope you can follow back now too!

    God bless,
    Christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. oh yea!

    FB NAME: tja kim kaur
    TWITTER: @beyoutifulhope

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke, ik doe mee!

    Volg je via GFC (Liesbeth Van Vynckt) en ik like de FB pagina van Truly Yours (Liesbeth Van Vynckt)

    Duimen maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. I ADORE THIS!
    I did everything to make sure I'll win this fantastic beautybox!
    ♥ I follow you on GFC and bloglovin' & I liked this post
    ♥ I liked Truly Yours' facebookpage
    ♥ I follow you on all social media
    ♥ I follow Truly Yours on Twitter
    ♥ I tweeted about this give-away (movieanne)
    ♥ I mentioned this give-away on my blog:

    movieanne.blogspot.com

    You can also join my give-away for a beauty package!

    I think I have 8 entries or something?

    Love,

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waauw super give away!
    Ik volg je op GFC,
    Ik like Truly Yours op facebook
    Ik volg jou social media
    Ik volg Truly yours op twitter.
    Ik tweette wat over de give-away (@iKarlijn_)

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuk! Ik ben echt benieuwd wat erin zit!

    - Ik volg je via GFC en Bloglovin' en heb dit bericht geliked!
    - Truly Yours' geliked op FB
    * Alle social media van je gevolgt +1
    - Truly Yours' gevolgd op twitter!
    - hier getweet over deze Winactie ; https://twitter.com/fingerart_/status/221212566117031939 +2
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooh leuk! Ik doe mee:D

    Ik volg op Bloglovin, twitter en GFC
    Ik heb de FB pagina Geliked
    Ik volg op twitter
    Ik heb getweed:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/221631801964232705

    Liefs,
    Anouk

    (a-nou-k@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb alles gedaan om kans te maken op je give-away.
    Alleen ik heb nu nog geen blogpost gemaakt op mijn blog, maar dat zal ik straks doen. Dan maak ik 1 post over al je give aways waar ik aan mee doe ;)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe mee! (: ik heb de FB geliked, ik volg je op Bloglovon'en ik heb je daar op geliked. email: serendipity_blog@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe mee! Ik heb de moet dingen gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe mee, ik heb alles gedaan behalve die blogpost.
    twitter: @lxwx
    email: xxshiawase@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik volg je via gfc: lie-ying
    en ik heb de facebook pagina geliked
    en ik volg je via twitter: @lieyingwu

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...