zaterdag 30 juni 2012

Winparty day 8: Win 2 Smartphone cases from Studio117

Image and video hosting by TinyPic
Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 2 smartphone hoesjes winnen van studio117. Alle hoesjes zijn uniek en zelfgemaakt. Ze zijn voorzien van een leuk print en goede bescherming. What's not to like? De hoesjes die je kunt winnen zijn niet hetzelfde als op de foto aangezien ze allemaal uniek zijn. Wat moet je doen om zo'n hoesje ter waarde van 17,50 euro te winnen?

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Subscribe for the newsletter on studio117 and leave the email you used below in a comment.

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill july 30.

24 opmerkingen:

  1. Wij doen mee!
    - We volgen je op bloglovin
    - We volgen je op GFC
    - Hebben het artikel geliked
    - We zijn geabonneerd op de nieuwsbrief
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee :D
    Ik volg je met bloglovin en gfc
    Thesweetbeauty@hotmail.be
    Ik volg je ook met twitter

    Florence x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die hoesjes zijn super mooi, dat is echt mijn smaak! Ik doe echt graag mee

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik volg studio177 op twitter
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg die zijn zooooo cute! past helemaal bij mijn stijl lovely!
    ik doe graag mee
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, super leuke hoesjes zeg! Ik had ze al eerder gezien en toen wilde ik er ook al graag een. Laat ik hopen dat ik nu wel eens win, haha

    Ik volg je al op alle social media en ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe mee !
    ik volg je met gfc
    ik volg je met bloglovin
    ik like dit bericht
    ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
    echt heel cool !
    xxx nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supercuteeee! Ik volg je op Bloglovin', ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en ik het het artikel geliked. Echt een hele leuke actie! Xx Pam
    Mijn email is pam.ackermans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig! Ik doe mee, again haha!

    Ik volg je en liked deze post.
    Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
    Ik volg Studio117 op twitter

    Mijn email is: hilleryschaap@hotmail.com

    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh wat schattig! Ik doe graag mee! lieve printjes hoor!
    ♥ ik volg je op gfc en bloglovin'
    ♥ ik heb geliked op bloglovin'
    ♥ ik heb me ingeschreven op de nieuwsbrief
    ♥ ik volg je op twitter
    ♥ ik volg Studio117 op twitter
    ♥ e-mail: karen.groeneveld@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee! Ik vind ze zo schattig!
    Ik volg je met GFC en Bloglovin' en heb het artikel geliked ♥
    Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en mijn email is: charile@hotmail.nl

    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Doe graag mee <3
    - Volg je via GFC (Frederique vd Boogaart)
    - Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief (frederiqueth93@gmail.com)
    - Volg je via BL' en heb dit artikel natuurlijk geliked <3
    - Volg je via twitter (@frederique_th)
    - Ook Studio117 volg ik via twitter
    - Tweetje; https://twitter.com/frederique_th/status/219472242935996417
    Liefs x Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gevolgd, gepost en getweet! Wat een leuke site!!! En die cases: WOAH! LOVE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die hoesjes zijn super, ik doe mee.
    -volg je met bloglovin en heb het bericht met alle plezier geliked
    -aangemeld voor de nieuwsbrief(vrolijkeine@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waahh! Leuk :)
    Ik volg je via twitter, bloglovin & gfc :)
    Heb het bericht geliked.
    Ik heb een tweet gepost: https://twitter.com/britttxbrittt/status/219540967294894080
    Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief: faithlinn@msn.com
    Ik volg Studio117 ook via twitter (@Britttxbrittt)

    Liefs,
    Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh wat leuk! Ik volg je al op bloglovin' en heb deze post geliked! Ook heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief (maar ik zet liever niet mijn e-mail in een comment)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeehh lueuk, ik doe mee :D
    - Ik volg je op Bloglovin en like deze post
    - Ik ben lid van de nieuwsbrief met bjkmesut@live.nl
    - Ik volg je op twitter
    - Ik volg Studio117 op Twitter
    - Ik heb getweet 'Ga naar http://myveryownlookbook-sophie.blogspot.nl/2012/06/winparty-day-8-win-2-smartphone-cases.html en maak kans op 2 hoesjes voor je Smartphone! RT´
    Mijn mail is trouwens chaja98@live.nl

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeeeh, die zijn leuk zeg! :) Dat zou wel heel goed uit komen als ik nu zou winnen, ik ga namelijk deze week een nieuwe smart phone kopen :D Dus ik doe zeker mee!
    - Ik volg je via GFC, bloglovin (& post geliked) & twitter (@bornasadreamer)
    - Mijn e-mail adres: dutch-beauty@hotmail.nl
    - Ik volg studio117 ook op twitter
    - Ik heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/219905524240621569)
    - De winactie staat ook op mijn blog (http://dutch-beauty.blogspot.nl/p/links.html)

    *fingers crossed!! :D*

    Liefs,
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik heb net een Iphone gekregen dus dit hoesje past er perfect omheen!

    Ik volg op bloglovin' GFC
    Ik heb geliked op BLoglovin'
    Ik volg op twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/220222198038798337

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super winactie! Mijn mobiel is laatst kapot gevallen dus ik zocht nog een leuk mobiel hoesje. Ik hoop dat ik win!
    Ik heb alles gedaan;
    Mijn e-mail: annekoolen@live.com
    Twitter account: movieanne
    Blog: movieanne.blogspot.com

    Nu heb ik als het goed is 8 entries :):)

    xxx's

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi! :) What an amazing look! Just found your blog today and i´ll follow it!:) Hope you can do the same and follow me back!:) Kisses*

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb alles gedaan om kans te maken op je give-away.
    Alleen ik heb nu nog geen blogpost gemaakt op mijn blog, maar dat zal ik straks doen. Dan maak ik 1 post over al je give aways waar ik aan mee doe ;)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuke giveaway!
    ik doe mee ^^
    ik volg je via gfc; lie-ying
    en mijn email; lie-ying_wu@live.nl
    en ik volg via twitter; lieyingwu

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...