donderdag 7 juni 2012

Zoyou two-fingerring || GIVE-AWAY

Image and video hosting by TinyPic
Er loopt nog steeds een Give-away van Kenzaa.nl. Maar het is alweer tijd voor een nieuwe give-away! Deze keer kun je de bovenstaande two-fingerring van Zoyou.nl winnen die verstelbaar is en dus iedereen past. Dit is een exclusief item en nog niet te vinden in de webshop, are you in?


Image and video hosting by TinyPic

The must-do's:
* Follow my blog with gfc ánd bloglovin' (I'll be watching you ;)
* Follow ZoYou on twitter or facebook.

For extra chances:
* Like this post with bloglovin (+1)
* Follow ZoYou on every social media (+2)
* Tweet something about this give-away (+2)
* Post something on your facebook wall about this give-away (+2)
* Write something about this give-away on your blog in a post ( +3)
* Put this picture in your sidebar (+2)

Good luck!

32 opmerkingen:

  1. waaauw' super leuke give-away!
    heb geen 1 two-fingerring dus doe zeker mee!

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik volg ZoYou op twitter. (@haffx)
    - ik heb de fb-pagina van ZoYou geliked.
    - Ik heb dit berichtje via bloglovin' geliked.
    - Ik heb erover getweet. (@haffx)
    - ik heb het gedeeld op facebook.
    - er komt binnenkort een post over de give-away!
    - de foto staat op mijn give-away pagina.

    dus in het kort; ik heb alles gedaan.

    ik hoop zooo graag dat ik win, maaar ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah wat leuk! ik heb geen twitter of facebook maar ik volg je wel met gfc, bloglovin, ik heb t bericht geliked, en het staat in mn sidebar! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ring! Ik volg je met GFC en BL, en volg ZoYou via FB en Twitter!

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke actie, maar deze sla ik over (:
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooie ring! :-)
    - ik volg je met GFC & Bloglovin'
    - ik volg ZoYouNL op twitter (@rachelshanice)
    - over de give-away getweet ( https://twitter.com/rachelshanice/status/210816608766144512 )

    XO, Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige winactie, hier doe ik aan mee!
    - ik volg je met gfc en bloglovin'(al een tijdje ;p)
    - ik heb dit bericht geliked op bloglovin'
    - de afbeelding staat in mijn sidebar!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke ring, ik doe mee :)

    -Ik volg je blog.
    -Ik volg ZoYou op twitter.
    -Ik heb dit getweet

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave giveaway!
    -volg je met GFC
    -volg je met bloglovin
    -volg je op facebook
    -heb het bericht geliked op bloglovin

    Fingers crossed;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice <3 Ik doe graag mee!

    * Volg je via Bloglovin' en GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    * Volg via twitter (@frederique_th)
    * FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    * Dit artikel geliked via Bloglovin'
    * Tweet something about this give-away (+2)
    * Getweet; https://twitter.com/frederique_th/status/211027092945645569

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely ring!
    I follow you on GFC and bloglovin, liked Zoyou page on fb and liked this post on bloglovin!

    GFC: vale010206
    FB: valentina zeuli
    vale010206@hotmail.it

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke give away, maar ik draag amper ringen meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een leuke giveway. Ik volg jou op allebei en ik like en volg ZoYou op fb & twitter! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke give-away! Ik doe mee (:
    Ik volg je via Bloglovin en heb deze post geliked. (ik heb geen GFC)
    Ik volg ZoYou op Facebook. Ik heb op mijn Facebook pagina deze give-away gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je op GFC en bloglovin.
    Ik volg je al best lang want ik vind dat je een geweldige stijl hebt!
    Die ring is zo WAUW!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens iedereen die meedoet veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes allemaal, leuke ring maar helaas niks voor mij. :)
    Lieverd, wil je geen reclame maken voor je winactie dit ervaar ik al spam. Ik had het vorige keer ook al aangegeven. Succes met je actie natuurlijk en ik vind super lief dat je me uitnodigt, maar als iedereen dit doet dan staat mijn blog vol spam en ervaar ik je comment niet als gemeend maar puur om reclame te maken. Deze comment is absoluut niet gemeen bedoelt :) Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing giveaway!

    Hope you'll visit me :)
    Kisses, Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb alle musts gedaan!
    Extra:
    * Post geliked op BL
    * Elke social media gevolgd!
    * Getweet!
    * Geschreven op mijn prikbord!
    +7 in totaal!

    Erg leuke winactie, iedereen succes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke giveaway, maar ik draag niet zo veel ringen! :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. thank you, really! :)

    aw, nice ring! :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. underthefluorescents@gmail.com

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé deze heb ik ook! Alleen dan in het zilver, van Ebay, precies dezelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Awesome giveaway!! I follow with bloglovin but not with GFC (I don't use it...)
    lifeisroyalty@hotmail.com

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous! superleuke giveaway:D
    Ik volg je op GFC en Zoyou op Twitter:D

    thestylishconfessions@gmail.com
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    Discover my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zat te twijfelen tussen die ring en twee andere op Oasap. Haha, heb toch die andere genomen en ben d'r wel blij mee... want nu is er een kansje dat ik deze kan winnen! :D

    * Ik volgde je al via bloglovin.
    * Ik volg je met GFC.
    * Ik heb ZoYou geliked.
    * Ik heb op bloglovin' geliked.

    Oké, nu duimen haha. oh en e-mail.. dat is misschien wel handig? ;) - lifesplash@hotmail.com
    liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. follow you on gfc and bloglovin
    follow ZoYou on facebook as Magdalena Jezierska

    for extra:
    Like this post with bloglovin
    share about this giveaway on my facebook wall as Magdalena Jezierska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hele leuke winactie! fijn dat de ring verstelbaar is, want meeste ringen passen mij namelijk niet.

    ♥ ik volg je via bloglovin en GFC
    ♥ ik volg zoyou via twitter; xlittletinygirl
    ♥ ik heb het blogpost geliked

    Ik hoop dat ik win!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke ring, ik vind hem erg gaaf! En fijn dat hij verstelbaar is, ik heb altijd problemen met ringen op dat gebied.

    - Ik volg je op GFC en bloglovin en heb het artikel geliked
    - Ik volg ZoYou op twitter
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supercool!
    Liked, shared op Twitter, Google+!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...