dinsdag 10 juli 2012

Did you win the double finger ring or mint vest? || GIVE-AWAY WINNERS

Image and video hosting by TinyPic
Vandaag maak ik de winnaressen bekend van de ZoYou star double finger ring en van het mint kleurige Kenzaa vestje. Ik heb de winnaressen random gekozen via random.org. En de winnaressen zijn....


ZoYou double finger ringRachel SR
Kenza mint colored vest: Bodil Huisman

Please send me an e-mail as soon as possible! Myveryownlookbook@gmail.com



Don't worry if you didn't win, I have 10 other give-aways for you HERE.

16 opmerkingen:

  1. Jammer, maar erg leuk voor hun! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aawh jammer van dat blouseje! Die wou ik echt heel graag.. achja! Gefeliciteerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meiden!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuk dingen hoor.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, suuuuuper dat ik de ring gewonnen heb! Ik zal morgen contact met je opnemen :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicidades a los ganadores!!!
    Saludos bonita!!
    xoxo
    http://sweetcreationsbbb.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You've a lovely blog. Enter my Dior Giveaway! xo
    Dior Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allebei!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...