zaterdag 7 juli 2012

Dubble florals || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic
Remember this post? Daar stond ik op precies dezelfde locatie als nu. Alleen stonden er toen klaprozen en nu witte bloemetjes. Grappig dat een veldje zo snel kan veranderen! Ik vind de locatie wel gepast met al die bloemen, de DIY floral headband en de floral shorts. Ik ben ook helemaal weg van de steentjes op de schouders van mijn trui; een leuke shoulder statement (:
Vinden jullie de grootte van de foto's zo goed, of liever iets kleiner of groter? Vanaf morgen komen er een paar changes op mijn blog dus het zou kunnen dat 'ie even niet bereikbaar is.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

40 opmerkingen:

  1. Super outfit! De grote van de foto's is perfect;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de grootte van de foto's prima zo! Lekker duidelijk! Trouwens, erg leuke fiets heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Je sleehakken vind ik alleen wat minder...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look super cute!! love the shorts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit en foto's! En de locatie is ook echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje meid, wat een figuurtje! Houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi outfit!
    Ik volg je.

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat sta je mooi op de foto's! En leuk shortje! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, onwijs leuke outfit, en je headband is echt onwijs leuk! trouwens, wat een onwijs mooie header!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto met die fiets is echt super leuk !
    Moet je echt vaker doen! Ik ben zo jaloers op jouw foto's, ze zijn elke keer echt super mooi! :')

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your floral shorts and flower crown! So pretty!

    www.rougefox.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha wat grappig dat er nu andere bloemen staan. Deze outfit is echt heel leuk, de schoenen zijn minder mijn smaak maar ze passen hier wel leuk bij! Of je foto's te groot of te klein of goed zijn kan ik nu niet zeggen want ik zit achter mijn iPod haha, je header is iniedergeval wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! Ik vind trouwens je logo erg leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your blog:)

    Would like to follow each other through GFC???

    Reach me here: ?Makeup & Beauty Home?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supermooie outfit, hoe kom je aan zoveel kleren?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk broekje en super leuke armbanden!

    x

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/
    http://missmariab.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk!!
    I'll follow you if you follow me back (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. you are such a beautiful lady my deaaar, love it so much
    how are you? I've been miss you so much since I left this blogging world,,

    hope you can come and see my blog,
    xoxo,
    gitasyalala.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat broekje is super! Shorts staat jou echt mooi, je hebt de ideale benen voor shorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. great outfit, the flowers are so pretty!

    great blog too, definitely following!

    from helen at www.thelovecatsinc.com // @thelovecatsinc

    ps. enter my brand new worldwide giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuke outfit :) Vooral het broekje!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...