zondag 29 juli 2012

Fashion against aids bikini and winners winparty

Photobucket
Remember de 10 winacties ter ere van de 500 volgers via Google friend connect? Vandaag maak ik de winnaressen bekend. Benieuwd of jij de gelukkige bent? Lees verder!

Dag 1: 25 euro voucher bij Zonnebrillen.com - Just like a lovely fairytale
Dag 2: 2 nagellakjes van Trind - Jiami van Lifesplash
Dag 3: 25 euro voucher bij cadeau.nl - Emma van Live it like this
Dag 4: Een paar blink heels - Eva van Fashionity
Dag 5: Wordt nog gekozen door Sweettasty zelf.
Dag 6: 25 euro voucher bij Kitchdiva - Hillery van Dream, prey and love
Dag 7: Truly yours box - Lotte van glouriouslotte
Dag 8: 1 van de 2 smartphone hoesjes van studio 117 - The sweet beauty en Yingg
Dag 9: 2 lady's secret zooltjes - Anoushattack en Frederique
Dag 10: usfoodz pakket - Coco (ik heb jou email adres niet, zou jij mij willen mailen?)


Photobucket

44 opmerkingen:

  1. Hee sophie,
    wat leuk dat ik iets gewonnen heb,
    ik heb een mailtje terug gestuurd!

    xoxo
    http://liveyourdreamsxo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal! En die bikini staat je mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bikini! Gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bikini + gefeliciteerd allemaal! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gave bikini <3
    en gefeliciteerd iedereen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas.. gefeliciteerd all!<3
    gave bikini. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bikini, staat je goed.
    Gefeliciteerd iedereen.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De bikini staat je goed, wat een buikspieren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, kheb 25,- shop tegoed! Leuke bikini zeg!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  10. you have a beautiful body, the bikini suits you so well and your hair looks amazing,would be so happy if you check out my new post and tell me what you think about it:D kisses Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love that bikini on you ! You look amazing !


    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, leuke bikini! Gefeliciteerd meiden die gewonnen hebben ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw zo blij dat ik de Blink heels heb gewonnen!!! Heel erg bedankt!

    De bikini staat je prachtig, dat vestje erbij is ook echt leuk. Waar is dat vestje van?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke bikini! Ik wilde hem ook maar hij was er niet meer ): maar echt super leuk dat ik iets gewonnen heb! (: moet ik je een mailtje sturen? :$

    X Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt zo blij dat ik heb gewonnen. Ik heb echt een dansje gemaakt in de huiskamer.
    Natuurlijk ook gefeliciteerd aan de rest van de winnaars!

    Liefs Anouschattack

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great body <3

    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello, just stopping by and thought to introduce my blog:) I share my opinions about high and low fashion with snap shots about Japanese people's fashion. I hope you stop by and follow my blog;) Thanks for your time!

    Little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. you look great! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je ziet er echt prachtig uit zeg !!

    Ik wil die bikini !!!!

    Bedankt voor je bezoekje op mijn blog !!

    Ik volg je zeker je blog is super :)

    Liefs,

    Janice

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yeey! Supergaaf, eindelijk is zo'n box! Die bikini is superleuk, maar dat vind ik niet een fijn model :(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je staat op mijn blog nu :D
    http://movieanne.blogspot.nl/2012/07/section-meet-bloggers_29.html

    xxx's

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super mooie bikini Sophie!!

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke bikini,en je bent zo lekker bruin!X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. i love the colorful bikini. just followed! nice style!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie foto's met je leuke bikini! En gefeliciteerd iedereeeen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Just found your blog through instagram! (#instacofd)
    love it!

    xoxo,
    Kristen
    Stylish in Sequins

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love your bikini! And you're soo pretty. Love your blog. Following you back! <3

    thedamselinadress.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Onwijs mooie bikini Soph en wat ben je lekker bruin! En gefeliciteerd winnaressen!
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect & Bloglovin, I promise to do the same for you!
    xx
    Diana
    double-ganger.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooie bikini!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor het meedoen met mijn giveaway!



      http://style-chameleon.blogspot.com/

      SANS-ONLINE €50 VOUCHER GIVEAWAY!

      Verwijderen
  32. wauw, die bikini staat je erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. The bikini is hot! I love your cover up too!
    xx
    www.junewantsitall.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...