maandag 30 juli 2012

Olympic games inspired || OUTFIT

Photobucket

Vrijdag avond keek ik naar de opening van de olympische spelen in Londen. Na de leuke en toch wel spectaculaire opening kwamen alle landen naar binnen. Een paar landen hadden erg mooie kleding. El Salvador bijvoorbeeld had ombre jasjes, hoe gaaf?! Mijn outfit van vandaag is geïnspireerd op de Engelse vlag. Do you like?

HYPE MY LOOK IF YOU LIKE THIS OUTFIT


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Made my own wind-machine haha

Photobucket

Photobucket
De tekst is trouwens: "I Will Try Again Tomorrow"

XOXO

54 opmerkingen:

  1. Leuke outfit. Je laarsje zijn ook super tof.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit! x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your hair is amazing. nice look. very casual and laidback.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je haar is echt prachtig! Hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this look is great! I've always loved the combination of the denim shirt with those kind of brown boots <3

    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great outfit!
    from helen at www.thelovecatsinc.com // @thelovecatsinc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your hair! And outfit si also great, these boots are so cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk! Je boots zijn super gaaf.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The booties are really cool!
    I'm your newest follower now, and I hope you will visit my blog too and let me know your opinion...maybe you could follow me back if you like it!
    XOXO
    Ylenia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your denim shirt, and your style !!

    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your style

    www.easyfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een super mooie outfit! Ik denk dat dit mijn favoriete outfit van jou is. Ik ga ook even op zoek naar gelijkaardige items ;) Vind hem echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. great look honey, i really love it!
    nice to meet your blog!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, die botjes zijn heel erg leuk! Mag ik vragen van waar ze komen? Ben er al een tijdje naar opzoek.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke look! Echt een London look.
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk weer Sophie! Je hebt altijd leuke outfits :) Leuke lipbalm trouwens.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha, okee! Dankjewel!

    x Emma

    httP://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke outfit! Staat je mooi. En jou haar, wouw!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super cute outfit, dear! Hyped it in lookbook! You have a killer legs!!! <3

    xx

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke outfit, ik heb 'm ook gehyped op lookbook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. omgggg wat heb jij een gave blog! echt heel cool! die schoenen zijn echt heel vet! en die kleren ook (: echt heeel mooi! we volgen je! (: xxxxx http://jelijnsaskiadesign.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a cute Olympic inspired outfit.....the denim shirt is so chic & cool!!

    Rebecca
    www.redtagchiclosangeles.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hiya love the 2nd photo... i'm yr newest follower via GFC. pls check out my blog and would love for your to follow back..

    http://afr0chic.blogspot.co.uk/

    #cyberhugs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke outfit!
    Ik heb trouwens je pakketje binnen gekregen, dankjewel!

    http://liveyourdreamsxo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke outfit, en goed bedacht. Ik vind vooral het jasje er leuk bij staan. Ik zou er zelf nooit aan denken om het zo te combineren omdat die wat lang is, maar het staat juist erg leuk! ik ben weg van je outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. bedankt voor je reactie,
    ik zie nog niet dat je me volgt...
    leuke outfitt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love the outfit:D thanks for your comment, I followed you back:)

    Stacey xxx
    www.talk-pretty.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je haar is echt prachtig! Je schoenen zijn ook echt heel tof :-)
    En dankjewel nog voor je comment op mijn blog!

    X Saskia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave foto's, deze kleding zou ik ook zo dragen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. You look gorgeous. Lovely hair. I am a new follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super leuke combo!

    Doe mee met mijn GIVE AWAY
    En win een mooi T-shirt van Wulterkensclothing.com

    http://linlicious-style.blogspot.nl/2012/07/give-away-wulterkens-clothing.html

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke outfit! je blousje is echt leuk!! En je laarsjes me likes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love that outfit ^^
    thx for commenting on my blog =)you've written "I love our necklace!" =) do u have the same one? =)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gave outfit! Die laarsjes maken de outfit helemaal af;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gave bloes en schoenen! En je hebt erg mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit is echt m'n favoriete outfit van jou! Heel erg stoer.

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Omgg where did you get that LOVELY denim jacket?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...