maandag 16 juli 2012

Powder colors || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag eens heb ik dit vest eens anders dan anders gedragen, namelijk achterstevoren. De knopen zaten nu op mijn rug. Erg handige tip als je wat minder budget hebt trouwens: kledingstukken op 2 manieren dragen. Een vest kun je als vest dragen, en achterstevoren als trui. Een jurkje kun je als jurk dragen, of als rok als je er een shirt of trui overheen doet.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter all my give-aways here! You can win great prices as shoes and giftvouchers! XOXO

49 opmerkingen:

  1. Die top en die schoenen, aah dit is echt een van mijn favourite outfits van jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt mooi, dit staat je echt leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Thanks for comment. Love your outfits.

    Yes be great to be followers, don't see you on my list?

    xnicki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thanks for stopping by! follow you now, here and on bloglovin', and hope you'll do the same. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so beautiful! i love it!
    Great blog, keep it on :)

    xoxo P.P.

    PS: I started a giveaway on my blog, visit if you want to win the amazing Bobbi Brown book!!!

    http://www.rebelission.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love that sweater! so pretty x

    www.beckspick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow i love that sweater. you look awesome. i love it.

    xoxo
    Ivy
    http://manhattanfashionstoryingermany.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit! Je bent bruin, dus dan staat dit kleurtje je ook wel goed. Bij mij zou het net lijken of ik ziek ben ;-).

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this sweater is gorgeous! so beautiful

    www.frankvinyl.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw staat goed, vooral met dat knotje erboven!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wahaaa! Super gaaf! En wat staat het je mooi!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your outfit!!


    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LOVE this look on you, the colour of your top and the shorts are amazing! You look gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. i really love slouchy knits and you look stunning in it xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk bedacht! Staat je echt zooo mooi!

    xoxo
    www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed idee! Het ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een leuk idee. Staat jou zo mooi hé ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echte prachtige outfit , ik hou van de trui !
    Ik volg je , wil je me terugvolgen ajb ? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw ! Dit vind ik echt een van je leukste outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke sweater, staat je goed! :)

    xo
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. i love how the jumper hangs! beautiful XX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great sweater!

    X Angie

    Www.angielovess.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooh, that top's so hot, i love it! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. great outfit ;)
    I'm followibg you;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. je trui is echt tof! lekker neutrale outfit! me likes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great photos! You are so pretty.

    Follow me back on http://goodfoodgoodmoodbylisa.blogspot.com.au/ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit vind ik echt een leuke outfit! Je vestje staat erg leuk zo!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goed idee! En superleuk vest!

    xx
    http://justdailythings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Pretty photos!

    xo,
    http://undercoverhip.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Continu comme ça, ton blog est super, et tes tenues aussi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waaauuw I like this very much!
    xoxoxo www.ifl0wer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...