zaterdag 14 juli 2012

Skully top || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic


Vandaag ben ik aan het DIY'en geslagen. Ik kocht een plain neon shirt bij de Primark voor 2 euro met in mijn gedachte er een skully top van te maken. Deze zag ik deze lentecollectie al voorbijkomen bij Zara maar kocht 'm niet. De kleur was te donker (zwart) en ik kon 'm makkelijk zelf maken: kortom hij was geen 25 euro waard. Na vanmiddag heb ik dan mijn eigen skully top! What do you think?


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


46 opmerkingen:

  1. Staat je leuk! Al ben ik zelf niet zo van de skeletten ;)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt tof geworden, ik wil ook zoiets doen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik je benen lenen?! Je shirt is echt heel gaaf, leuke DIY.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk dat je hem hebt zelfgemaakt! Dat heb ik ook vaak dan zie ik iets leuks hangen maar dan denk ik zo van dat kan ik zelf ook wel maken. Meestal schrijf ik dan wat op in mijn iPod en dan maak ik het soms als ik thuis kom. Haha.
    Hij is goed gelukt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk! ik volg je vanaf nu x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooi gedaan. Hij ziet er beter uit dan die van mij in mijn DIY :D haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie outfit! stoer door de skull, maar toch weer cute door de kleurtjes! leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht eerst die heb je vast van de h&m, ik had gisteren namelijk zo'n shirt gezien daar. Maar echt heel leuk gedaan! :D
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw die is echt goed gelukt! Mooie foto's ook. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is keigoed gelukt!
    zoveel leuker om hem zelf te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je dat leuk gedaan, is echt goed gelukt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! Dat kan je heel goed hebben. Mooi gecombineerd met het broekje.

    Liefs,
    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt super tof! en ook een tof kleurtje zegg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. awesome shirt. I love it!!!

    xoxo
    Ivy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. knap gemaakt! Hij is heel erg leuk! je shortje ook! xo

    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super gaaf wat je met de t-shirt hebt gedaan!
    ik heb die t-shirt ook vaak in winkels gezien maar vond ze te duur. dit is een super idee om hem ok te hebben en dan selfs nog goedkoop!
    (ik weet dat mijn NL niet so goed is, maar dat komt om dat ik uit spanje kom ;))
    xx www.hekepekepao.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh je shirt is echt heel tof! En je hebt het volgens mij al heel vaak gehoord, maar wat een prachtige benen heb jij zeg..!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nice outfit..love that top,looks soo cool, hyped you on lookbook, following now,come and visit my blog and follow back if u like, I would preciate it.http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'm in love with this outfit! xx

    http://julyets.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. NEON PINK TOP IS A KILLER WIN. I AM FOLLOWING. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining.

    best wishes,
    steven b.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. i adore those shorts!!! they remind me of the 50s

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het echt super knap dat je het zo mooi hebt weten te maken. Staat super in combinatie met de short.

    Elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. That top is amazing, love it!!!
    You look so pretty as always :)
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, ik vind hem echt heel erg leuk! Die wil ik ook wel.. Kun je er niet eens een DIY over maken? Ik snap niet goed hoe je die gaten zo perfect krijgt. :p De short vind ik trouwens ook heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supervet! Hij is echt mooi geworden! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dat shirt heb je super gemaakt! Thanks voor tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...