zondag 15 juli 2012

Sporty chic || OUTFIT

Al gehoord van de follow fashion blogger battle? Het is een blogger battle waarbij 3 bloggers per maand worden uitgenodigd voor een battle. Iedere week krijgen ze een thema waaromheen ze een outfit moeten maken. Vorige keer was het festival, deze keer sporty chic. Ik mag dan wel niet uitgenodigd zijn, maar het thema sprak me aan en ik heb daarom een sporty chic outfit in elkaar gezet. Met een numbered sweater, rokje met kanten details en een parel ketting is het contrast wel goed toch?


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Please hype my look on my new lookbook.nu account! XOXO

51 opmerkingen:

  1. Ik vind je outfits altijd supermooi, maar de rokjes altijd een beetje te kort..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great skirt and your hair are soo nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, this is so sporty and cute! That skirt and belt are too awesome. :)
    ♥ xixia | thisisxixia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh i love it!!! u look very very cute

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks for your lovely comment on my blog earlier!
    i love your style & your blog too! maybe we can follow each other (:

    www.styleandshades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this post and such a cute blog. We are now following you on GFC and would love to get a follow back :)


    Stacie and Carly

    www.theislandsecret.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello!!!! I like your blog so much... please come visit my blog and if you like it, lets follow each other! let me know ok!
    kisses
    www.petitgraphie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het rokje best wel kort haha, maar leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super leuke outfit! Mooi rokje. Leuk zo kort!
    liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. you have such lovely style, do you want to follow each other?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute Outfit! You look gorgeous :)
    i´m a new Follower

    Have a great Monday xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super cute! love that pretty skirt!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je outfit heel cute! Leuk dat schattige rokje gecombineerd met het sportieve shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele leuke outfit, past perfect bij het thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You look great!

    I love the combination of parts - the shirt was great with the skirt!

    Kisses*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing outfit!!
    Thank you for following me! Follow you back!)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke outfit! Je rokje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute outfit! I like your skirt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi, ik ga je zeker followen :D
    Ik heb ook een vraagje; jij hebt dat je eerst verder moet klikken, voor je het hele artikel ziet. waar kun je dat instellen? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So sweet, love the skirt

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke combi, dat rokje is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauwwiee wat een geweldige outfit!!
    en bedankt voor het meedoen aan mijn give away!
    ik blog nu bijna een jaar, maar pas een half jaar echt actief;)
    liefsx
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. you look so cute!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit!

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk rokje! Helaas vind ik het te koud om het nu te dragen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey there! Love your cute blog! I just added myself to your followers for support and wanted to invite you to maybe follow back and check out a huge and fabulous giveaway I'm having right now!!

    Hope to see you there! Thanks so much!
    Emily

    http://emilymmeyers.blogspot.com/2012/07/chi-bling-giveaway-winner.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Dear
    Its a beautiful blog....
    Keep blogging....
    Hope we could follow each other..
    Please follow so that I can also follow you back...

    www.poetashwin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke outfit! Is die trui van Scotch R'belle? Ik zag hem nog hangen in de sale en vond hem ook heel leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes it is (:
      Ik ben echt blij dat ik in die kleding pas. Ze hebben veel leuke dingen.

      xoxo

      Verwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...