woensdag 4 juli 2012

Winparty day 10: win a usfoodz surprise box!

Image and video hosting by TinyPic
Dit zijn enkele producten uit de webshop en zijn dus niet de producten die je kunt winnen.

k heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie op the 4th of july (independence day in Amerika) een Amerikaans snoep pakket van een halve kilo winnen! Al het lekkers kun je vinden op usfoodz.eu. Yum yum yum!

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Follow USfoods on twitter or like USfoods on Facebook

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- follow usfoodz on all social media (twitter and facebook)
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill august 1.



24 opmerkingen:

  1. Super leuk, ik doe mee! Ik heb gedaan wat je hebt gevraagd!

    -xxx- Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah ik vind USfoods zoooo gaaf (: volg je al lang op fb en volg jou ook op bloglovin en GFC. Ik heb een post gemaakt over je give aways, en morgen is mijn toetsweek voorbij dus zal ik hem zo snel mogelijk 'verversen'. Hahaa x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak mijn foto's meestal met statief, maar soms maakt mn zusje of een vriendin foto's voor me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. onwijs leuk! kun je misschien een outfit maken met je bloemen haarband ? :3
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ik doe mee! Ik volg je via Bloglovin en heb deze post geliked. Ik heb ook de FB pagina geliked van USfoodz. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marissa koster5 juli 2012 om 12:24

    Leuk idee weer! Ik doe mee :). Volg je op bloglovin en heb de facebookpagina van usfoodz geliked. Groetjes Marissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een onwijs leuke winactie!
    Ik wilde al een tijdje iets bestellen op deze heeeerlijke site maar het mocht helaas niet van mijn moeder.
    Daarom komt deze winactie als geroepen!
    - ik volg Usfoodz op twitter
    - ik volg ze op facebook
    - ik volg jou op bloglovin + like the post.
    - ik volg je op twitter
    - ik volg je via GFC
    - ik heb erover getweet :
    https://twitter.com/xLonneke97/status/220834267217920002

    Nu duimen ! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee!
    - Ik volg usfoodz op twitter
    - Ik volg jou op twitter
    - Ik volg je met bloglovin
    - Ik heb de post geliked op bloglovin
    - Ik volg je met GFC
    Liefs, Chloe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb alles gedaan :)

    @roomaamor
    dailychoicebot.blogspot (Daar staat er iets over :):))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i hope you're having a great day! i'm following you...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe meeeeeee. Ik wil al zo lang een pakket van usfoodz!

    Ik volgde jou al op bl, gfc en twitter. Ik heb dit bericht geliked.
    Ik vind usfoodz leuk op facebook.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volg je via bloglovin en heb geliked.
    Ik volg USFoodz op twitter en facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee! Al veel over deze shop gelezen, maar nog niet aangedurfd om te bestellen...
    - Ik volg je via GFC (Blogerettejoelle), Twitter (Blogerettejoelle), Bloglovin (BlogeretteJ) en heb daar je artikel geliked.
    - USfoods volg ik op twitter.
    - Tweet: https://twitter.com/BlogeretteJ/status/220964057031774209

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk! ik doe mee!

    - ik volg je op GFC én bloglovin en heb deze post geliked.
    - ik volg UsFoodz op twitter
    - ik volg je op alle social media +1
    - ik heb iets getweet over deze giveaway +2 (@imwearingjeans)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leeeeeuuuuk, ik doe weer mee
    ik volg je op GFC en bloglovin
    ik volg usfoodz op fb & twitter
    ik volg je op alle social media
    ik heb getweet (jlalfairytale)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh yammi!
    Ik heb alle musts gedaan!

    Xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yamyam that looks good! I'm in <3

    - Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
    - Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
    GFC name: Frederique ♥ / Bloglovin' followed + liked! / Twitter; @Frederique_th

    - Follow USfoods on twitter or like USfoods on Facebook
    - follow usfoodz on all social media (twitter and facebook)
    Twitter: @Frederique_th / FB: Frederique Vd Boogaart

    - Tweet something about this give-away +2
    https://twitter.com/frederique_th/status/223108391608926208

    Fingers crossed! x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk :D
    - Ik volg je via bloglovin (heb het geliked) & GFC & Twitter.
    - Ik volg USfoods op twitter en heb ze geliked op facebook

    Liefs,Jana.x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je via GFC en Bloglovin (twitter heb ik niet meer)
    Ik heb usfoodz geliked op facebook!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...