zondag 1 juli 2012

Winparty day 9: Win 1 of the 2 no-crash Lady's secret soles

Image and video hosting by TinyPic
Ik  heb 500 volgers gehaald, een mijlpaal als je het mij vraagt. Daarom heb ik de hele week, iedere dag een winactie gepland. Vandaag kunnen jullie 1 van de 2 no-crash lady's secret inleg zooltjes winnen. Nu zul je wel danken: wat?! Maar ik heb een kleine review voor jullie gemaakt zodat je een beetje weet wat het is: de nocrash inleg zooltjes zijn bedoeld als antislip zooltjes in je hakken, zouden voorkomen dat je naar voren schuift en dempen de schokken over je hele voet. Ik heb het geprobeerd en ik moet zeggen dat het echt werkt! Ik kan de hele dag pijnloos op mijn hakken van 12 cm lopen. Ik vind het een soort kussentjes voor je voeten. De zooltjes zijn gemaakt van een speciaal spul dat ik niet kan voorwoorden, maar het voelt aan alsof het zich vormt naar de voet wat ik erg aangenaam vind. Dus als je gevoelige voeten hebt of als je eelange dag op halken moet lopen raad ik deze zooltjes zeker aan! Lady's secret heeft ook nog andere soorten zooltjes. Check daarvoor de site: lady-secret.nl 

What do you HAVE to do?
- Follow me by Google friend connect or bloglovin' and like this post
- Tell me which color you want to win: strawberry, black, light grey or caramel.

What CAN you do?
- Follow me on all social media (Google friend connect, bloglovin' and Twitter) +1
- Tweet something about this give-away +2
- Post something about this give-away +3

You can enter this give-away for a month, so you can enter untill august 1.

39 opmerkingen:

  1. ik doe alles wat ik moet doen !!!
    ik ga voor zwart !
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel fijn uit! En ik wil eigenlijk meer op hakken lopen, maar na een dag erop gelopen te hebben heb ik altijd super erge pijn aan me voeten en enkels, dus ik ben hier zeker benieuwd naar!

    Ik doe mee.
    Ik volgde je al via gfc en bloglovin'
    Ik heb het bericht geliked
    Ik heb de fbpagina geliked
    En de kleur? pff ik vind zwart de beste kleur denk ik maar strawberry is ook wel een hele mooie kleur!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh leuke winactie, ,lijkt me erg fijn!
    Ik heb sinds een paar weekjes nieuwe hakken, maar na een halve dag er op lopen heb ik al pijn aan m'n voeten. Dit lijkt me ideaal! Ik doe mee voor de kleur caramel, mijn hakken hebben namelijk ook zo'n kleur en dat vind ik dan leuk :)

    - Ik volg je op bloglovin en GFC en heb dit bericht geliked
    - Ik heb de facebookpagina geliked
    - Ik volg je op twitter (@LinseyCheng)
    - Ik heb over de winactie getweet

    Liefs
    Linsey x

    email: linseycheng99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke winactie! misschien dat ik dan eindelijk pijnloos op hakken kan lopen ;)

    - ik volg je via bloglovin
    - ik heb de facebookpagina geliked (facebook.com\anouschattack)
    - Ik heb je bericht geliked op bloglovin

    mijn e-mail is anouschattack@gmail.com

    XxX AnouschAttack

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie!! Ik doe zeker mee :-).
    Gefeliciflapstaart met je 20e verjaardag! *schudt hand* :'D!

    Leuuuuk & handig natuurlijk hihi. I'm in!
    Ik volg je op gfc, twitter & bloglovin' + geliked.
    Ik heb de fb-pagina van lady's secret geliked. En ik ga voor zwart :)
    Ik heb ook een tweetje gestuurd: https://twitter.com/britttxbrittt/status/219543957321940994

    Liefssss,
    Britt!

    (email: faithlinn@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dit is nou echt iets voor mij.. ik ben namelijk de blaren koningin. Ik heb altijddd last van blaren. Hopelijk kan dit mij helpen! :)

    Ik volg je op Bloglovin + like
    Volg de FB pagina van Lady's secret!
    Ik vind de caramel kleur erg mooi!

    Verder volg ik je op Twitter + tweet.
    https://twitter.com/xxMilou/status/219573936671817728

    Liefsss xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuk!
    - Ik volg via GFC en bloglovin'
    - Heb geliked op bloglovin
    - Geliked op facebook
    - Ik volg via twitter
    En ik vind zwart het mooiste. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yeey dat is nog eens handig! Doe graag mee dus <3
    - Volg je via GFC (Frederique ✘✘✘✘)
    - Ook via Bloglovin' en heb meteen dit artikel een like gegeven :)
    - Volg je ook via twitter (@Frederique_th)
    - Heb de Ladys secret FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    - En getweet over deze winactie; https://twitter.com/frederique_th/status/219729907008282624
    Je hebt echt top giveaways! <3 Love it!
    Liefs x Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Helemaal de kleur vergeten te vermelden! Maar ik ga voor zwart, want dat matcht bij alles <3

      Verwijderen
  9. Oeh dat is nog eens handig zijn! De zwarte lijken me wel wat.

    Thefashionbuilding@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je met bloglovin en heb geliked
    Ik heb de fb pagina geliked
    Ik volg je met GFC & twitter
    en ik heb getweet (jlalfairytale)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk al die winacties!
    ik ga je zeker volgen:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 500 volgers, en ik zie dat het nu wel enorm hard gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehw die heb ik laatst in een goodiebag gekregen!
    Handig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die wil ik wel winnen! Ik ben al bekend met de No Pain hielbeschermers.

    - Volg je met GFC en Bloglovin'
    - Facebookpagina van Lady's Secret geliked
    - Ik zet je winactie in mijn sidebar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super:)

    Ik volg je via bloglovin' en heb de facebookpage geliked.
    Strawberry kleur is wel mijn ding ;).

    xxInge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ze lijken me echt superhandig! dus ik doe weer mee ;)

    - Ik volg je via GFC, bloglovin (& post geliked) & twitter (@bornasadreamer)
    - Mijn e-mail adres: dutch-beauty@hotmail.nl
    - Ik heb getweet (https://twitter.com/bornasadreamer/status/219905524240621569)
    - De winactie staat ook op mijn blog (http://dutch-beauty.blogspot.nl/p/links.html)
    - ik heb lady's secret's fb page geliked
    - de kleur die ik graag zou willen is black! :)

    Liefs,
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke winactie!

    xcomemoda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. i like your blog!

    let's follow eachother?

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super gave actie! Gefeliciteerd met de 500 volgers :D

    xx

    http://liquoriceandpumps.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. great blog! ;)
    i follow you, hope you follow me back ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergave winactie!!
    Ik heb alles gedaan :)
    Twitter: movieanne
    Blog: http://www.movieanne.blogspot.com/

    Join my give away too on movieanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. maybe you like my style
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey, ik heb een vraagje:
    hoe krijg je verschillende foto's van jezelf bijvoorbeeld in 1 header zoals jij hebt? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hey dear...thanks for the comment...im fllwing u! fllw me back?
    jessillesilv.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteeerd met zoveel volgers! :D
    Supergoed!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke deze! Ik heb al soortgelijke, dus ik gun het andere meisjes meer :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. superleuke blog heb je!
    ik volg je! jij mij ook?
    XXX fashionandmenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je op facebook.

    Leuke actie. Ik zou graag de zwarte winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoeveel dagen gaat deze winactie nog door ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tot 1 augustus kun je meedoen. op 2 augustus maar ik de winnaressen van alle give-aways bekend.

      xoxo

      Verwijderen
  30. Ik heb alles gedaan wat ik moet doen!
    x

    p.s ik zou graag de kleur: strawberry willen!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...