maandag 13 augustus 2012

Bow dress from daddy's shirt || HOW TO

Photobucket
Remember this post of two days ago? I got a lot of mails and a few comments with the question if I could make a tutorial of how I did it. Today a took some photos of how I did it, it's very easy. I promise ;)
~~
Herrinner je je deze post van 2 dagen geleden? Ik heb veel mails gekregen en een paar comments met de vraag of ik er een tutorial over wou maken. Vandaag heb ik wat foto's gemaakt van de stappen die je moet doen, het is heel gemakkelijk. I Promise ;)

Photobucket
First buttom up all the buttons from the blouse you've chosen. I used a blouse in size 44 from Gentiluomo.
~~
Knoop eerst alle knoopjes dicht van de blouse die je hebt gekozen. Ik gebruikte een blouse van Gentiluomo in maat 44 (mannenmaat)
Photobucket
Take the sleeves and pull them up 'till you have the length you want for the dress.
~~
Pak de mouwen en trek ze omhoog tot je de lengte hebt die je wilt voor je jurkje.
Photobucket

Photobucket
Tie the sleeves together.
~~
Knoop de mouwen.
Photobucket
And make a bow. :)
~~
En maak een strik. :)
Photobucket
And here's your own bow-dress. I hope you like it!

XOXO

103 opmerkingen:

  1. Leuke blog! Ik volg je nou ook!
    Misschien vind je de mijne ook leuk?
    Jstattles.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, al weet ik niet of mijn vriend het op prijs stelt als ik in z'n kast ga graaien ;-).

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is super cute!

    Lovely blog too, I just followed! Hope you can visit my blog and follow back if you like it too <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastica questa idea!! complimenti ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi pretty! I'm following in GFC. Can you follow me on bloglovin?I will follow back. kisses

    http://mylovelyfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The dress is so lovely, and I love how you paired it with those matching flats! :)

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, die tutorial kende ik, maar je hebt hem echt heel leuk gedaan! Ik ga het binnenkort ook eens doen, papa's kledingkast plunderen ;)

    XO, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk en oririneel!
    Wij gaan het zeker een keer proberen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so beautiful just love you kisses..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable!!! La idea es genial!!!

    besos!
    http://sweetcreationsbbb.blogspot.mx/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt geweldig! Het ziet er zo leuk uit!
    Liefs, Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik terug ben in NL ga ik deze zeker proberen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUPERleuk! Het is dat mijn vader geen blouses draagt maar anders..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze had ik volgens mij al 's eerder gezien, en ik vind het zo cool! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Bedankt voor de tutorial :) Ik ga hem ook een keer maken. Heb jij dit ook over straat gedragen of was het meer iets voor thuis?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cool ideaaa! And yes I'd love to follow you back! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb ik ook wel eens gemaakt, echt vet leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, ik heb het wel is om wheartit gezien, het ziet er echt schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh my, dat ga ik ook doen. Snel eens een oud overhemd jatten van mijn vader haha. ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk Leuk,
    Toen ik de eerste foto zag dacht ik dat je er een hoop aan had geknutseld om hem zo te krijgen, maar het is heel eenvoudig :)
    Echt geweldig!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow! is perfect!!! I will do it!!

    http://www.rebuscandoenelarmario.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eigenlijk is het heel makkelijk! Superleuk, ik wil het graag proberen, maar mijn vader is nogal dol op zijn overhemden... liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat is dat super leuk zeg! Heel creatief! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij staat je zo leuk! Ik heb het ook weleens uitgeprobeerd. Maar bij mij staat het helaas niet. Bij jou is het echt mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I like your blog and following you now!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super goed gevonden en super mooi!

    www.fashionaddict09.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een geweldige idee! Super leuk en origineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superschattig jurkje!!! PS Thanks voor je comment op mijn blog.. de jouwe is ook erg leuk! xo
    IDM

    www.ilsedaniellemartina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Uit naam van alle vaders: let op je dochters...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Interesting post...I follow you now... :)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. love your flats so much and you look pretty! following you back <3

    BeantwoordenVerwijderen
  32. FANTASTIC!!!

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. AMAzing post!!! Of course I will like to follow each other!! I already do, hope you do the same :)www.shineonbyandrea.blogspot.com
    By the way today's post is all about HOW TO BE CONFIDENT hope you like it xo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superleuk idee zeg! Hoe verzin je het haha. Staat je goed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ziet er creatief uit zeg, erg schattig!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hi im following you now hoping you'd do the same <3

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow love the idea!
    I'm gonna do the same.
    Thanks for sharing<3

    Now following you, hope you do the same!

    livingthrufashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dankjewel! Je hebt een geweldige blog, dus ik ga je terug volgen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  39. that's very cool:0 love the way you did it and you look pretty..am following you through GFC:)

    EDGYMIX-TRAVEL FOR FASHION

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This is seriously so cool!! Thanks for sharing. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Amazing! I cant help but notice your tan lines! I'm jealous! Oh and by the way, thanks for leaving a comment on my blog! I would love for us to follow each other. Let me know if you followed me already so I can follow you back as soon as possible! Let's keep in touch!

    -Eva
    www.creativecapricebyeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. How creative!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. WAUUUW!
    Haha, ik ga dat ook maar eens proberen!
    Ben je gewoon helemaal zelf op het idee gekomenn?

    xoxox.

    www.xlovelyfashionx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, haha. Ik heb het weleens gezien op weheartit en toen ben ik gaan prberen hoe ik hetzelfde jurkje zou kunnen krijgen.

      Verwijderen
  44. dat heb ik ergens anders ook een keer gezien, zo gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh god this dress is just perfect! Great combination with the bow! I just found your blog and I think it's great,would you like to follow each other?

    xx
    vivesolosondosdias.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi darling! It's a great tutorial, the shirt is fantastic and how you do a dress is great, I love the result. I follow you too by GFC and BLOGLOVIN. Thanks a lot for your comment in my blog. A big kiss :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. WOW very clever, love this idea!

    Thanks for visiting my blog, now following you :)

    Brooke xx
    talkingtrashwastingtime.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  48. that's purely creative! thks for sharing ;)

    xx
    sartob

    BeantwoordenVerwijderen
  49. great look!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dankje voor je comment. Ja, hij is inderdaad van de Zara ;)
    In mn nieuwe post kun je de jas helemaal zien.
    Echt zo tof!

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Great pics!!!! Amazing!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. This is such a pretty outfit of the day! I love your hair.
    - Keyta x

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I've seen this done before, such a fab idea. Looks lovely on you

    Ellie | Misseblog xo

    BeantwoordenVerwijderen
  54. this is so clever!! you look adorable :]

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Erg leuk! Ik volg je via bloglovin.
    Ik ben sinds gisteren gestart met mijn blog, misschien dat je er eens een keertje naar wilt kijken?

    Tips zijn welkom(:

    Groetjes, Chanel (Just Chanel)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I made a dress too with a shirt this week! yours is great you look so pretty ;)

    xx ifoundmysoulmate

    BeantwoordenVerwijderen
  57. This is so fun and so cute! Love this idea.

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    BeantwoordenVerwijderen
  58. GREAT !

    http://saralookbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I'm surprised more people haven't thought of this--it's pretty cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. This is an awesome look :) I am your newest follower.
    halfwayup2.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Another sexy way of rockin' men shirts! Great idea!
    would you like to follow each other?
    www.thesillyfashionista.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wauw , heel tof gedaan ! ,
    ik ben nieuw op blogspot en vind je blog echt heel vet (=
    ik volg je nu, kan je me terug volgen ? en als je een kijkje op mn blog neemt zou ik dat heel tof vinden (;
    loves , sophie

    www.glamorousdreamss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow what an excellent tutorial and idea! I will definitely try this!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wow! I would never think of that! very cool! thanks for posting this!
    If you like it, follow my blog about life and fashion in LA, on Bloglovin'. Let me know in the comments and I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    BeantwoordenVerwijderen
  65. This is such a cute idea!!
    Thanks also for the comment on my blog! I am now following you on Bloglovin!


    XX,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Great , great idea !! Need to try this myself , too !!
    Newest follower - i would love to have you among my followers , too ! Hugs xx
    www.dreamingofchanel.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. That´s so cool! Amazing idea! Thx for your nice comment:D Hey I saw your lookbook on rosemode blog today, really pretty looks. I follow you via gfc/726 and bloglovin/337, I will be happy if you follow back.
    xx chris

    BeantwoordenVerwijderen
  68. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, superleuk! En die blouse is echt leuk! Ik volg je terug!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  70. This is a great idea! You are so creative girl! Love your blog, following you now. Come check out my blog too if you want and follow if you like.

    http://www.wear2day.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gorgeous dress! Great idea for a diy too :) Thanks for the comment and for following my blog! I'm your newest follower, can't wait to see more :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Superleuk idee, ga ik ook wel eens proberen denk ik :p
    sowieso da ik nog fail terwijl het voor anderen supersimpel is ( lang leve de onhandige 'ik' ) ;p
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  73. great idea i must say. i tought about doing something like that myself. :D


    xx m

    http://thisishowwerule.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik heb mijn vader z'n hemd ook al zo aangedaan maar ik durf het niet aandoen om buiten te komen omdat ik denk dat het zal afzakken ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Orgineel;) Leuk
    www.eyecatcheroffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...