donderdag 2 augustus 2012

Hawaiian skirt || OUTFIT

Photobucket

Yesterday I bought this cute Hawaiian skirt at Zara with a friend . It was on sale from 40 euros to only 10 euros; A bargain! This is what I LOVE about sales; the last few days with big discounts (:
~~
Gisteren kocht ik dit schattige rokje bij de Zara met een vriendin. Hij was afgeprijsd van 40 euro naar 10 euro; echt een koopje! Dit is wat ik zo leuk vind aan de sale; de laatste paar dagen waar alles heel erg is afgeprijsd (:

HYPE MY LOOK IF YOU LIKE IT!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

This cute detail is what I like about this shirt. It makes it less boring.
~~
Dit schattige detail is wat ik leuk vind aan dit shirt. Het maakt het meteen minder saai.

XOXO

32 opmerkingen:

  1. OMG, als dat rokje morgen bij ons in de zara nog ergens te vinden is, koop ik het meteen! Of ik kan op reis eens kijken of het er nog is ;) Ik vind het echt geweldig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die is echt leuk. Lekker zomers printje.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 'mijn' zara hingen nog 3 xs'es en heel veel andere maten dus ik denk niet dat ze erg geliefd zijn haha

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look adorable and that is a very pretty skirt. Love the patter! (: xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw suuper mooie outfit! Dat rokje is echt heel cute ;D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een super gaaf rokje & mooi kettinkje!

    Liefs Bo
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastica la gonna e il bracciale/anello, unico e originale.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. che bella che sei .. questa gonna è stupenda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaaw what a hot deal :D i loooove sale XD
    the skirt looks really adorable and i love the design :D
    and such a great cobination with the jewellery ;)
    xoxo ;*

    http://sky-full-of-lighters.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah lief rokje! En lekker goedkoop inderdaad :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love your skirt!!
    kisses from milan
    http://sienastyle.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik vind je rokje erg leuk, weet je misschien of die nog te koop is?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb m gisteren gekocht dus hij is sowieso nog te koop (:

      Xoxo

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Super leuk! Ik zag net dat je het ook al in het artikel had geschreven. Ik had het niet goed genoeg gelezen :)
      xoxo

      Verwijderen
  13. Leuke outfit! Ik vind het rokje echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Je rok is echt heel leuk!~xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi rokje, lekker kleurrijk en dat voor maar 10 euro! Ik vind je schoenen trouwens ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk rokje! Tof dat je het zo goedkoop hebt kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a pretty skirt! You wear it well! Love your blog!

    www.toujoursfabulous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede aankoop zeker voor die prijs! Hij is echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...