woensdag 1 augustus 2012

Motel Rocks favourites and discount code || FAVOURITES

Photobucket


I am a member of the Motelrocks.com street team. That's why I can give all my readers a 20% discountcode. I made this post to let you know what my favourites are. Motelrocks is very budetproof (max. 50 pound) and right now you can enjoy some more budget proof prices because there is sale.

DISCOUNTCODE: MYVERYOWNLOOKBOOK
~~
Ik ben lid van het MotelRocks.com street team. Hiervoor kreeg ik een uitnodiging in mijn mailbox en het leuk me wel leuk om te doen. Ik kon jullie namelijk een kortingscode van 20% geven. Aangezien ik de kleding op motelrocks erg leuk vind heb ik een lijstje van mijn favorieten gemaakt. De kleding is erg budgetproof (max. 63 euro) en erg kleurrijk; me likes!

KORTINGSCODE: MYVERYOWNLOOKBOOK

Photobucket
Motelrocks sells also some cool cosmetics from i.a ModelsOWN. These are my beauty-favourites.
~~
Motelrocks verkoops ook mooie make-up. Dit zijn mijn beauty-favourites.

XOXO

19 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kende die site helemaal niet. Thanks voor de kortingscode.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk, ik ga zo even op die site kijken! :)
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik ga een kijkje nemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the polka dot shirt and the patterned trousers! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cool picks!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    SANS-ONLINE €50 VOUCHER GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, bedankt voor de kortingscode en de lieve reactie op mijn post! Ik volg je al een tijdje, hihi=)

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry, maar jij hebt écht geen gevoel voor mode. wie is jouw voorbeeld? pipo de clown?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende het nog helemaal niet! Ik ga zo een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...