woensdag 15 augustus 2012

[CLOSED] Win Whateverilike.com goodies | GIVE-AWAY [CLOSED]

Photobucket
This give-away is only for the Netherlands, so I'll continue in Dutch.

Eergisteren zag je in mijn outfitpost al een roze skull armbandje en mooie turquoise arrow-oorbellen van Whateverilike.com. Vandaag mag ik 3 leuke sieraden van Whateverilike.com weggeven! 

Photobucket
De arrow oorbellen zijn 10 cm lang (inclusief het pijltje van 2,5 cm)

Wat kun je winnen?
Een zwart skull armbandje, een rood cross armbandje en paarse arrow oorbellen (zie allereerste foto)

Wat moet je doen om kans te maken?
* Volg mij met GFC én Bloglovin
Wat mag je doen om kans te maken?
* like dit bericht op bloglovin (+1)
* Volg mij op alle social media (per social media +1)
* Volg whateverilike.com op twitter (+1)
* Tweet iets over deze give-away. Zorg dat de link van mijn blog erin staat, dat je mij tagt en eventueel ook Whateverilike.com (+2)
* Zet de eerste foto in je sidebar (+2)
* maak een blogpost over deze give-away (+3)

De winnares word over 2 weken bekend gemaakt en wordt random gekozen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

XOXO


53 opmerkingen:

  1. Ik volgde je al op GFC én Bloglovin en twitter.
    Leuke dingen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie! Echt een super give away!
    Ik volg je met GFC en Bloglovin' en heb de post geliked.
    Heb helaas geen twitter :-(
    Als je m'n mail nodig hebt: fabulousfrance@gmail.com
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee!
    Ik volg je op GFC en Bloglovin!
    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke giveaway! ^^
    ik volgde je al via gfc: lie-ying
    ik volg whateverilike : @lieyingwu
    sidebar: http://liveyourdreamsxo.blogspot.com
    email: lie-ying_wu@live.nl

    liefs, lie-ying

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sophie, Super leuke give-away zeg! Ik volg je nu via GFC, Bloglovin', Lookbook, Twitter en Facebook & ook whateverilike.com volg ik nu op Twitter. Dus dat is volgens mij 4 extra entrees :). Nu maar afwachten hè, succes met je blog! Love, Demi

    www.demiknightslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, CONGRATULATION, I chose you to be the Blog of the Month: August.
    I created an article for you.
    http://rosemode.blogspot.com

    GO TAKE A LOOk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. suuper leuk! Ik volgde je al met bloglovin en gfc xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke give away, maar ik draag helaas bijna nooit meer oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thats a cute giveaway! Too bd i'm not in Netherlands! :(
    Would you like to follow each other? I'd be great if we follow one another :)
    See you around :)
    Love,Nyt

    Metajojuana Under a Starry Nyt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What gorgeous earrings but im not from the netherlands:( Very kind
    Would you like to follow each other?
    I'm following you now on gfc and bloglovin, hope you can follow back!
    xoxo
    kelsey

    http://kelseylovescosmetics.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is cool!
    wanna follow each other?yes no?
    uuum..
    cheers!

    http://fashion-babel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik doe mee, en ik volgde je al!

    -xxx- Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. following you now!:)


    http://fashion-babel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke sieraden! Echt helemaal mijn ding, dus ik doe heel graag mee! Ik kan wel weer eens wat nieuwe accessoires gebruiken, zeker voor het nieuwe schooljaar :) Ik volgde je al via GFC en Bloglovin' en ik heb natuurlijk het artikel ook even geliked ♥
    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je op gfc, bloglovin', twitter, lookbook en facebook.
    Ik heb getweed: https://twitter.com/movieanne/status/236009251238195200
    Het staat in mijn sidebar: movieanne.blogspot.com
    Ik volg whateverilike.com op twitter
    Ik hoop zo erg dat ik deze supergave sieraden win!
    They are totally my colour ♥_♥
    Liefs,

    Anne
    movieanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk! Ik was van plan wat te gaan bestellen op Whateverlike, maar nu ik dit kan winnen doe ik zeker hier aan mee :)
    - Ik volg je op bloglovin
    - Heb het artikel geliked
    - Volg je op GFC
    - Volg je ook op youtube. (stond er niet bij, maar wist je daar wel te vinden :)
    - De afbeelding staat in de sidebar + de link!
    Succes iedereen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf die sieraden! Doe graag mee <3
    - Volg je via bloglovin'
    - En via GFC (Frederique ♥ )
    - Heb dit artikel via BL' geliked
    - Ben nu je fan via lookbook (lookbook.nu/frederiquevdb)
    - Volg whateverwelike via twitter (@Frederique_th)
    - Volg je via twitter (@Frederique_th)
    - Je FB pagina geliked (Frederique Vd Boogaart)
    - En als laatst nog even getweet; https://twitter.com/frederique_th/status/236015958534275072
    Liefs x Frederique
    (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi, thanks for your comment :)
    Yes, we can follow eachother!

    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for your lovely comment!!♥
    I'm your newest follower!!:DD

    xoxo
    Thania

    http://imaddictedtoglamour.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de sieraden zijn niet zo mijn stijl...
    Succes iedereen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bautifull !

    http://vanilias.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely bracelets!!! You have a great blog
    xoxo

    http://le-yvette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke sieraden, ik doe mee !
    - Ik volg je met GFC én Bloglovin
    - Ik like dit bericht op Bloglovin
    - Ik volg je op Twitter
    - Ik volg je via Facebook
    - Ik volg je via Lookbook
    - Ik volg je op Instagram
    - Ik ben geabonneerd op je Youtube kanaal
    - Ik volg whateverilike.com op Twitter

    Liefs,
    Chaja
    chaja98@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. - Ik volg je op GFC en bloglovin
    - Ik volg je op Twitter
    - Ik volg je op Instagram'
    - Ik heb iets getweet over de giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige winactie! ik doe zeker mee!
    Ik volg je op gfc en bloglovin en twitter,facebook en lookbook en heb het bericht geliked

    Iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. thanks for the comment on my blog ..
    I follow you, too ...)
    you have a good blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. thanks for your lovely comment :)

    And of course I will follow you too <3

    xoxo

    http://l0ve-ly.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I really like your blog, so I follow.
    Want to stop by mine? Follow me if you want, I love it.
    A kiss.
    Ire.
    fashionbyire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat rode armbandje <33333
    Ik volg je met GFC & Bloglovin
    Ik heb het bericht geliked
    Ik volg je op bloglovin, twitter en facebook

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee! Ik heb je ook geliked, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. It is often good to receive style tips like yours.
    @paquetevistasbi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. superleuke giveaway!
    ik volg je op bloglovin en gfc. en ik heb het geliked :)


    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw ze zijn echt superleuk, jammer genoeg woon ik in België!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk! Ik doe mee (: Ik volg je en heb dit bericht geliked via Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuk! Ik doe mee! :D
    Ik volg je natuurlijk via GFC & bloglovin en heb geliked via bloglovin.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. I'm in! Ik volg je met GFC, Bloglovin' en Twitter. Het bericht is getweet!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel leuk, ik doe mee!
    - Ik volg je met GFC, Bloglovin', Facebook en Twitter
    - Ik heb deze post geliked
    - Ik volg whateverilike op Twitter.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. check check check check, done!
    leuke giveaway!

    xoxo

    www.bunique13.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik volgde je al, en heb het berichtje geliked!
    Leuke winactie x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ooh my, deze winactie deze actie is echt ONWIJS leuk! Ik doe graaaag mee! :)
    Ik follow je natuurlijk op GFC en Bloglovin', ik heb geliked, ik follow je op Twitter, Youtube, Instagram en Facebook en fan je op Lookbook, ik heb getweet (http://tinyurl.com/bqxvs27), ik follow Whateverilike op Twitter en de foto+link staan in mijn sidebar!
    Good luck everyone!
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een gaaf armbandje met dat kruis en die oorbellen zijn ook supervet!
    Ik doe heek graag mee! Ik volg je op bloglovin maar heb jammer genoeg geen GFC, ik hoop dat dit niet erg is.. Ik heb wel dit artikel geliked op bloglovin (:
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooh I like!

    Ik volg op GFC (justsayanouk)
    Ik volg en like op Bloglovin
    Ik volg op twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/JustsayAnouk/status/238188064931983360
    Ik heb geliked op FB (Anouk vander Zee)

    Fingers crossed!

    Liefs
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een fijne give-away!

    * Ik volg je via Bloglovin' en GFC.
    * Ik volg je via Twitter. (@AdmirablyPretty)
    * Ik heb je geliket op FB. (Imke DB)
    * Ik heb deze post geliket op Bloglovin'

    XO, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Waaaauww gaaaf :)
    -Ik volg je via Bloglovin en GFC
    -Ik heb dit artikel geliked op bloglovin
    -Ik volg je op bloglovin, twitter
    -Ik volg whateverilike.com op twitter
    -Ik heb een tweet getweet: https://twitter.com/xItsMelissaxx/status/240060294813081600

    Good luck iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben echt superbenieuwd wie er gewonnen heeft! Xoxo
    movieanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Very pleasing personality with awesome outfit. Wonderful pics really !

    Regards,
    Address in usa

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...