vrijdag 14 september 2012

Royalty fashion blogger style contest || VOTE AND WIN

Photobucket
 
I am selected to participate the Royalty fashion blogger style contest and now, I'm able to win 6 months free clothing from royalty fashion. to vote; scroll down and click on numer five (that's me!) in the poll. Now you only need to click on 'insturen'.So please vote here and ask your friends to vote too, because if I win, I choose a random voter and this lucky girl can choose a garment from the store of her choice! SO PLEASE VOTE HERE!
~~
Ik ben uitgekozen om mee te doen aan de royalty fashion blogger award. Nu kan ik -als ik de meeste stemmen krijg- een half jaar lang gratis kleding winnen. Om op mij te stemmen scroll je helemaal naar beneden en klik je in de poll op nummer 5 (dat ben ik!). Je hoeft nu alleen nog maar op 'insturen'te klikken. Dus stem alsjeblieft hier op mij, want als ik win kies ik random een stemmer en diegene mag dan GRATIS een kledingstuk uitkiezen! SO PLEASE VOT FOR ME HERE!

34 opmerkingen:

  1. Jaa, ik ga op je stemmen hoor! Love your style!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. that's so cool!
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb op je gestemd *fingers crossed*
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, ik hoop dat je wint!
    Ik heb op je gestemt.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meteen op je gestemd, heel veel succes!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gestemd! Heel veel succes^^
    xx Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb op je gestemd. Veel succes!!
    Xxx's

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Velen zijn mij voor gegaan, maar ik heb op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb op je gestemd! Hoop voor je dat je wint! x Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik heb op je gestemd hoor! Ik vond ook dat jij de beste was die er tussen zat! ;)
    Als je stemde kreeg je ook 15% korting als je daar iets bestelde maar dat hoef ik niet dus wil jij die hebben? Mail me dan ff: creatief-bezig@hotmail.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Sophie! Ik hoop heel erg voor je dat je wint :) Ik heb meteen gestemd!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gestemd! hopelijk win je want je verdient het echt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw super leuk! Ik ga even stemmen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voted!Keep my fingers crossed for you :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hope you win :) let me know if you would like to follow each other in gfc :) http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!

    Ik heb op je gestemd ;)




    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb op je gestemt hoor! Hopelijk win je het ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeker weten op jou gestemd!
    Nu duimen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb op je gestemd! :) Hopelijk win je! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb net even op je gestemd, want ik vind je outfits/blog echt heel leuk! Hopelijk win je het ook! ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...