zaterdag 1 september 2012

Skull top || DIY

Photobucket

Today I am going to show you guys how to DIY your own skull cut-out top. I hope you like it!




Photobucket
Step 1: Draw the skull on your top ~~ Stap 1: teken de skull op de top

Photobucket
Step 2: Cut it out! ~~ Stap 2: Knippen maar!

Photobucket
Step 3: Tear the fabric ~~ Stap 3: Trek aan het stof zodat het een beetje 'opkrult'

Photobucket
Step 4: If you want you can brighten up the front of your top with a rope ~~ Stap 4: Je kunt de voorkant van je top opvrolijken met wat touw.

Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

XOXO

50 opmerkingen:

  1. Zoiets heb ik gezien , maar dan andere vormen , leuk gedaan! ^^

    http://liveyourdreamsxo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook een skull top gemaakt! hele leuke DIY!

    xoxo Karin
    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, ik ga het ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bravissima!!
    Sembra proprio come quelle che si vedono nei negozi, hai avuto una bella idea a fartela tu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan zeg, ik vind het resultaat echt tof! Maar ik denk niet dat ik het zelf zal dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het een keer proberen te maken! Ging niet ode, gewoon die van Zara gekocht :,3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. looks great!
    I like your blog. What about following each other? I'm following you now on GFC and Bloglovin.
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf!
    Ik heb deze ook zien hangen bij de H&M maar die van jou vind ik veel mooier (:

    xxx
    http://everybodylovesicecream.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's such a cool idea!! I might try it myself xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amazing diy, i thought that i could make one too :))

    xx
    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze DIY! En in die kleur lijk je ook zo lekker bruin! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan :)
    ook die voorkant zo met het touw.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is superleuk! Leuk die voorkant met dat touw! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice, als ik een leuk basic shirt vind ga ik dat uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great Post. I follow your Blog.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you :) ,i already follow you with GFC since a While ,love your Blog ♡

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan! Super leuke blog, ik volg je back.
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow!!! your are so clever with taht!! is great!!
    kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow this do it yourselve it's so funny! I like it!! would you like to follow each other? it would be perfect!

    Love from: http://fashionfeelingsblog.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you so much for the follow,dear.<3
    Sure,follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin???
    Let me know follow you then back.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love this DIY! Great job :)

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. amazing DIY! you did great :)

    would you like to follow each other?

    xx
    WWW.PRETPENSER.COM
    WWW.PRETPENSER.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ive loved these tops for ages?
    thank you it looks awesome!

    theworldoflanks.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  24. been wanting to make one of these for a while! thanks

    check out my blog
    Mind's Eye

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er leuk uit!
    Wil je ook een keer een kijkje nemen op onze blog? We proberen nog wat meer lezers te krijgen.. het zou leuk zijn als je ook een reactie achterlaat :)
    Alvast heel erg bedankt!

    www.urbanpeoplefm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...