dinsdag 11 september 2012

Tribal print || OUTFIT

Photobucket
It was love at first sight when I saw this indian looking sweater with tribal prints, tassels and coins at Zara. I think the colors are great and it looks very special. I think I won't see somebody wearing this at my school; that's a plus!
~~
Toen ik deze indiaan-achtige trui met tribal print en franjes zag hangen bij de Zara was het liefde op het eerste gezicht. ik vind het erg mooie kleuren en het ziet er apart uit. Ik denk dat ik niet zo snel iemand hiermee zal zien lopen op school; pluspunt!


Photobucket

Photobucket

Photobucket
The front...

Photobucket
...and the back.

XOXO

33 opmerkingen:

  1. Whoahhh, die trui is gaaf! Staat je super.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt een leuk ding zeg! Ik denk ook dat er weinig zijn die dat ding hebben. Ik ben alleen niet fan van je uggs, maar ieder zijn eigen smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my gosh this top is to die for !!!! I need it !!!


    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke trui, ik vind het printje en de vorm erg gaaf.
    Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een super mooie trui, staat mooi, zeker met je short en Uggs!
    Liefs,Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die trui heb ik ook nog in mijn handen gehad bij de Zara!
    Zat nog te twijfelen, maar jou staat die wel echt heel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool print!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your sweater!

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super leuk ding, origineel!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. it´s so inspiring and this is the the perfect way show it off. @paquetevistasbi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit, hoe kom je aan zo'n fucking veel kleding? O_O x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit zeg! Ik ben dol op je uggs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een hele leuke outfit! je uggs zijn ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a nice outfit, especially the colourful thing over the top. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, beautiful sweater!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb een van deze foto's gebruikt voor een nieuwe post op mijn blog. Ik hoop dat het oke is, en anders hoor ik het wel.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke trui!
    ik hou van je blog!
    ik vind dat je leuk post en je outfits zijn super gaaf!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb jij een prachthaar!

    Enter my America Today giveaway: http://cookiescoffeecouture.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...