vrijdag 7 september 2012

Win a triangle necklace from mycoco.nl || GIVE-AWAY

Photobucket
Dit is geen foto van mij ~~ This is not a photo made by me
 
What can you win? ~ Wat kun je winnen?
A black and gold triangle necklace. ~ Een zwart met gouden triangle necklace.

What do you need to do to participate?
* Follow me with GFC and bloglovin.
* Follow Mycoco.nl with twitter (@mycocowebshop), facebook(mycoco) and bloglovin.
What extra entries can you do?
* Like this post with bloglovin (+1)
* Follow me on all social media (per social media +1)
* Follow mycoco.nl on Pinterest: mycoco (+1)
* Tweet something about this give-away, including the link of this post (+2)
* write something about this give-away on you blog (+3)


De winnares word over 2 weken bekend gemaakt en wordt random gekozen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

XOXO

34 opmerkingen:

  1. ik volg je met GFC en bloglovin.
    Ik volg jou en mycoco op twitter.
    ik heb een tweet getweet met een link die naar deze post verwijst!
    ik heb in m'n sidebar de bovenstaande foto geplaatst met een link die naar deze post verwijst.
    superleuke give away!
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh leuk, ik doe mee :D
    - Ik volg je met GFC en Bloglovin
    - Ik volg je via Twitter, Facebook & Bloglovin'.
    - Ik like deze post met Bloglovin
    - Ik volg je ook op Lookbook, Instagram, Pinterest en Chictopia

    Liefs,
    Chaja
    chaja98@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk!
    Ik ga binnenkort ook een give-away doen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh leuk!
    -Ik volg mycoco via Bloglovin, twitter en Facebook
    -Ik volg jou via Bloglovin, twitter, facebook, GFC en Lookbook
    -Ik like deze post met Bloglovin

    xo Meike
    meikeschols@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super leuke ketting! <33
    -Ik volg je via GFC
    -Ik volg je via twitter en facebook
    -Ik volg mycoco.nl via twitter en facebook
    -En ik heb m in me sidebar staan

    xoxo lie-ying
    lie-ying_wu@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk ik doe mee! ik volg via bloglovin en heb dit bericht geliked, ik volg mycoco via facebook en bloglovin, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. L♥ve the triangel necklace!

    Ik volg jet met GFC & Bloglovin
    Ik volg Mycoco op twitter (jlalfairytale), geliked op fb & ik volg Mycoco op bloglovin

    Ik heb het artikel geliked op bloglovin
    Ik volg je met bloglovin, twitter, facebook

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Giveaway sounds fun and exciting!


    Please feel free to visit my blog, let me know what you
    think of it, and if you'd like we can follow each other on GFC.
    Thanks!

    http://www.momfashionworld.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, I like your blog and I´m following you now (follower Nº800!).
    Follow each other?
    Greetings from Argentina.
    xoxo
    Silvia
    http://bohememoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great giveaway!

    Check my new post - VOGUE FASHION NIGHT OUT in Milan.

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee!
    Ik volg je op alle social media.
    Ik heb de post geliked op bloglovin'
    Ik heb getweet: https://twitter.com/movieanne/status/244472988219609088
    En natuurlijk alles gedaan wat je moest doen om mee te doen.

    Xxx's
    Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, trouwens.
    FB: Anne Koolen
    Twitter: movieanne
    E-mail: koolenanne@gmail.com
    Bloglovin': annekoolen@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This necklace is so pretty. I love the shape :)
    Have a beautiful day,dear <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee, super leuke blog!
    Mooie lay out en je hebt een leuke eigen stijl (:
    Ik volg je x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je op GFC en Bloglovin,
    Ik volg mycoco op twitter (xlooiss), like op facebook en met bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er leuk uit meid

    xx

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing giveaway but i cannot partecipe for the italian legislation..sorry..:(
    Nice day sweetie kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lucky for whoever wins! :)
    Love the blog- you've got some fantastic style!

    Namrata x
    http://namrata-noted.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. so lovely !

    http://saralookbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik sla deze over, ik heb er al een van je gewonnen hihi :>
    Loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bent genomineerd voor de Liebster Award! x
    http://icreatemyownstyle.blogspot.nl/2012/09/genomineert-voor-de-liebster-award.html #more

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What an amazing giveaway!!! PS. I'd love it if you could visit my blog and follow me if you like it!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hee! ik heb even een vraagje hoe jij het doet met advertenties? ik ben ook nog geen 18 en ik weet zelf niet hoe ik die advertenties er anders op kan zetten.. X marly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Omg, dit is een geweldige ketting. I'm in!! :)

    -Ik volg je via GFC (BRITT) en Bloglovin (+geliked).
    -Ik volg Myoco via twitter (@briiittxx), via fb lukt het me niet om ze te vinden dus heb ik jou fb pagina geliked. en bloglovin.

    Liefs,
    Britt. (faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik volg je op GFC (Franca) en met bloglovin en heb je geliked!

    xx
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...