woensdag 24 april 2013

Basic outfit for a hot day

 photo IMG_4221_zps295430d5.jpg
Een lekker luchtig en basic outfitje voor zo'n warme dag. Vanaf de middagpauze hebben we vandaag met onze hele school gestaakt omdat 20% van onze (beste en leukste) leraren werden ontslagen vanwege bezuinigen. Gisteren was het al een hele chaos op school, gisteravond is er een evenement aangemaakt op Facebook voor de staking, en 's ochtends was alle pers aanwezig op onze school. Er was muziek, spandoeken en verschillende leerlingen en leraren hebben wat gezegd. Ik vond het toch wel erg bijzonder en apart om eens mee te maken. En natuurlijk was het ook een erg gezellige middag met ijsjes en leuke mensen. (:

My lace top and shorts are from Bershka, my belt is from Scotch and Soda, brogues from Steve Madden and accessories from unknown stores.


 photo IMG_4226_zps6b354ec9.jpg  photo IMG_4227_zps88f15196.jpg


19 opmerkingen:

  1. Great look dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love it =) i totally would wear this

    lesleykim.blogspot.com

    LesleyKim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En wat grappig dat jullie met de hele school gingen staken haha, heeft het gewerkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik houd van jouw short, super mooi die details!

    Liefs Carlijn

    http://www.madebycarlijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat jullie hebben gestaakt, ik hoop dat het werkt! Heel leuk shortje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je short erg leuk!
    En wat leuk en goed dat jullie gewoon gestaakt hebben, ben benieuwd of het helpt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, maar nog wel een beetje fris met dit weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een toffe outfit, het is bij mij hier ook lekker weer, maar nog niet zó warm! XXX,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat broekje is leuk! En ik vind die laatste foto echt wat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk shortje ;D

    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw gaaf shortje!
    En wat heb jij al bruine benen zeg..!
    Goed dat jullie school daar tegen staakt.

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Really nice Look!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij heb ik die staking op tv gezien, kan dat kloppen? Was in ieder geval een drukte van jewelste. Maar echt weer een leuke outfit! Ik ben weg van je short. Die is erg leuk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke shorts! Ik hou echt van dat kanten topje :)
    xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...