zaterdag 20 april 2013

I'm back from living the non-blogging life!

 photo IMG_4164_zps4f239e0d.jpg

Na dik 4 maanden niet meer te bloggen ben ik er weer! Met dit mooie weer begon het toch wel weer te kriebelen om foto's te maken en te plaatsen op Myveryownlookbook. Ook heb ik een aantal lieve mails, berichtjes en sms'jes gekregen of het wel goed met me ging omdat ik niks meer postte. Maar als gaat prima met me; ik ben nog steeds hetzelfde vrolijke meisje (dat bijna 16 is!!) met donkerblond krullend haar, dat het allerliefste shorts draagt, muziek luistert, houdt van lekker eten en ook wel in is voor een feestje. Het enige verschil voor m'n blog is dat mijn kleine zusje foto's maakt, en dat moet ze natuurlijk even onder de knie krijgen.. Anyways, ik ga weer proberen om regelmatig wat te posten en ik zit er ook aan te denken mijn blog naam te veranderen, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik hoop dat jullie weer zullen genieten van mij posts en iedere dag weer jullie leuke en lieve reacties te lezen!

I'm back after 4 months of not blogging and living the life of a normal non-blogging girl! I hope you'll enjoy my new posts as much as you did before and I hope I can read your sweet comments everyday again!


 photo IMG_4147_zps3bd00876.jpg
 photo IMG_4145_zps94b30ff2.jpg
 photo IMG_4124_zps9796cad9.jpg
Thumbs up for me being back!

 photo IMG_4186_zps3524c2b5.jpg

30 opmerkingen:

  1. Na 4 maanden dagelijks je blog checken eeeindelijk weer iets online! Heel leuk! Deze post kwam net op tijd. Ik wilde je blog al bijna uit mijn 'elke-dag-te-checken-lijstje' schrappen, omdat ik dacht dat je er mee opgehouden was haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome back! :D I love the printed loafers you have in this outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back!
    You look so stunning! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof dat je er weer bent! Wil je in het vervolg zeggen waar je kleding vandaan komt bij outfit-foto's? Dat zou ik erg op prijs stellen, je kleding is altijd zo leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad! Dat zou ik ook erg leuk vinden!

      Verwijderen
  5. Wat leuk dat je weet blogt Sophie! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay, ik miste je al! Erg leuke outfit trouwens! WELCOME BACK! :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit en wat een leuke short!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeej je bent er! en mooie outfit!!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeeeeey wat super leuk dat je weer terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ECHT super blij dat je terug bent!
    Ik keek best vaak op je blog om te kijken of je al wat had geplaatst!
    WELCOME BACK IN THE BLOGGERS WORLD! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeej, leuk dat je weer terug bent! Nu ben ik tenminste niet alleen een van de weinige limbos in bloggersland haha. Ik vind je blognaam heel leuk en het past ook echt heel goed bij je artikels dus waarom veranderen? :)
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeej, leuk dat je weer terug bent! Nu ben ik tenminste niet alleen een van de weinige limbos in bloggersland haha. Ik vind je blognaam heel leuk en het past ook echt heel goed bij je artikels dus waarom veranderen? :)
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha welcome back :) love your shorts and shoes btw! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het super leuk dat je weer terug bent! Ik kijk erg uit naar je komende posts ook. Super leuke outfit, dat shortje is echt heel schattig :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeej, welcome back, da's inderdaad een tijdje geleden! Leuke foto's en outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je er weer bent, ik vind je outfits altijd zo leuk! En zo ook deze keer, zo leuk gecombineerd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je er weer bent!! :)
    Je outfit ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk dat je terug bent! ik heb je gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je weer blogt! Ik ben ondertussen ook weer back to business! Bij mij begon het ook te kriebelen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie foto's! Ik ben blij dat je weer terug bent :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...