donderdag 2 mei 2013

Heartshaped sunnies

 photo IMG_4428_zpsd2268d11.jpg   
We hebben het echt leuk gehad in Amsterdam de afgelopen 4 dagen. We shopped 'till we dropped en we hebben natuurlijk koninginnedag gevierd. Deze foto's zijn van gisteren. Ik ben me ervan bewust dat de kwaliteit van de foto's niet echt top is, maar er wordt aan gewerkt ;)

I'm wearing my aviator jacket from WE, Zara lace top, H&M shorts (kids department), vans sneakers, sunglasses from a tourist shop in Amsterdam and my loved cowboysbag.



 photo IMG_4435_zps6c9b76a7.jpg  photo IMG_4437_zps61bc23ff.jpg  photo IMG_4438_zps36e6d9b6.jpg
XOXO

28 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke outfit! Dat shortje is echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit Sophie!
    Lijkt het je leuk om aan mijn winactie mee te doen? Je kan een infinityarmbandje winnen! www.fashionskillsforyou.blogspot.com/
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je jasje zoooo leuk!
    haha en love je bril, super cool.

    Check mijn laatste post,
    ik ben terug, en jaja met een shop!
    Dus voor super prijzen leuke accessoires.
    XOXOX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke sunnies :)

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige zonnebril haha, ik zou hem niet zo maar op durven zetten. Maar vind hem wel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the sunnies, but love even more your jacket!!! :)


    HOpe you are having a good day! xx Pip

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this look and you look amazing...love the sunnies, the shorts and your vans sneakers <3

    XOXO
    Mimzy
    canvirries03.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof! Maar een vraagje, draag jij je Vans nou zonder sokken?
    Ga je dan niet enorm zweten haha?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee natuurlijk niet! Ik draag ballerina sokjes erin en daarom zie je ze niet (:

      xoxo

      Verwijderen
    2. Slim! Die moet ik ook maar eens kopen, veel mooier als je je sokken niet ziet haha. Dankjewel!

      Verwijderen
  9. Love the jacket you have on! The shorts look great on you! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i see the sisters love each other and that makes me happy...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah wat een lieve foto's met je zusje! Echt heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaah, leuke foto's! Ik was gisteren ook in A'dam! ;D Maar zo warm vond ik het niet, haha :p
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's. Mooi weer in Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat broekje en die schoenen zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Ik hou echt van zulke zonnebrillen want ze maken me blij :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. why is your hair so gorgeous? that jacket is pro hun xx www.strutyourfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...