zondag 5 mei 2013

Neon splatters on my shorts

 photo 16-6_zps7c375db9.jpg

BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | TWITTER | INSTAGRAM | CHICTOPIA
Deze week ben ik de hele week bij mijn vader aan het strand. Na heel erg lang zie ik hem dan eindelijk weer eens. Ik heb er echt zin in; we kunnen weer foto's maken en het belooft mooi weer te worden, dus ik hoop dat ik met een mooi kleurtje kan terugkeren (:

My shorts are from Bershka, my blouse is from Brandy Melville and for accesoiries I'm wearing an H&M belt, Ray-ban sunglasses and for shoes I'm wearing my new Vans sneakers.

 photo 16-13_zpsebdcc359.jpg  photo 16-3_zpsa56e458d.jpg  photo 16-14_zps9c8bc165.jpg  photo 16-16_zps42025a28.jpg
XOXO

20 opmerkingen:

  1. Leuke outfit sophie! Echt mooie shorts! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschrikkelijk gave short!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig shortje! Veel plezier deze week nog :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke short! Geniet er lekker van meid :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfecte outfit, wauw! Maak er een leuke week van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Je Vans zijn echt liefde, net zoals het shortje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, gave shorts! Jij hebt dus nog vakantie! Ik moet gewoon drie dagen naar school!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een prachtig shortje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe short! Veel plezier deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! En ik vind je shortje echt heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the shirt you have on! Looks great with the shorts! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's! En wat zonde dat je je vader zo lang niet hebt gezien :(
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg veel plezier bij je vader, en wat een leuke vans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's!
    Je outfit is ook echt mooi :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit en een ontzettend leuk broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUpergaaf! Ik ga dat shortje ook proberen te maken, met de colorrun krijg je allemaal gekleurd poeder op je gegooid en het schijnt als je daar met azijn indoopt en daaroverheen strijkt dan heb je een gekleurde short dus ik ben benieuwd!

    En hele gave vans zeg

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...