woensdag 3 juli 2013

Neutral

 photo IMG_4463_zps5c690875.jpg 
Wauw, dat is alweer een tijdje geleden. Sorry voor het zo lang niet posten, maar het gebrek aan een goede fotograaf blijft het probleem. Deze keer heeft mama de foto's gemaakt, niet echt beter maar we moeten het er maar mee doen. 

I'm wearing a crochet top from Zara (actually a pretty funny story, I got it for free because the cashier forgot to scan it and I'm not the kind of person to say something about that), Brandy Melville skirt, Maison Scotch cardigan and belt, cowboys bag and Converse sneakers which are worn-out and look like shit. I'm actually thinking of bleaching them, does somebody has experience with that?


 photo IMG_4462_zps75143560.jpg  photo IMG_4491_zpsea61d6df.jpg
XOXO

20 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuke outfit! zo'n rokje wil ik ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You look so gorgeous, I absolutely adore this outfit post! Your skirt is so lovely.

    xo, Meera | www.momentswithmeera.com
    twitter + instagram: @meeranavlakha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik ben ook niet zo iemand die dan gaat zeggen, volgens mij bent u vergeten dit vest te scannen zou ik daar nog even voor mogen betalen alstublieft? Haha, nee niks voor mij. Echt een super leuke outfit, ik vind ook je allstars leuk, het heeft wel wat moet ik zeggen :) Ik heb dat rokje in het zwart maar ik vind deze kleur echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so pretty outfit.Love your cardigan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke outfit! je vest is mooi. zit je rokje niet te hoog? lijkt zo haha. en de foto's zijn goed genoeg toch? beter als niks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zijn toch goed gelukt?
    Voor mij is dit een goeie oplossing, zo zien we toch vaker een outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuke outfit! schattig rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you are unbelievably cute and so stunning xx www.strutyourfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Today’s modern era, there are a huge variety of ladies Brandy Melville Sweaters offered by fashion designers and also available in discounted prices at online stores.


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele leuke outfit, je bent echt een enorme inspiratie voor me, ook al blog je al een tijdje niet meer. Nog steeds kom ik af en toe op je site om rond te kijke, je outfits zijn zo tof en je bent echt een hele knappe meid.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...