zondag 27 april 2014

5 H O U R S O F S L E E P

Dit is mijn outfit van gisteren, koningsdag. I know, ik behoor oranje te dragen als echte Nederlandse, maar ik was mijn koningsdag-proof outfit thuis vergeten. Alweer een all-black outfit dus, I'm sorry het kwam toevallig zo uit. Oh en by the way, wat vinden jullie van mijn bijpassende zwarte wallen onder mijn ogen? Dat is de schuld van 5 uur slaap. And I don't do foundation/concealer. 
Ik draag een broek van G-star, truitje van Brandy Melville, jasje van Goosecraft, armbandje van Pomellato en schoenen van een niet bekend merk. Ik kreeg ze vorig jaar gratis met koninginnedag.

xoxo


 photo casual8_zpsae5f33c7.jpg  photo casual1_zpsc2f02482.jpg  photo casual12_zpseba16912.jpg  photo casual10_zps18d19f44.jpg

8 opmerkingen:

  1. You look chic and edgy, such a cool casual outfit turned out:)
    Have a good day ahead:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n all black outfit is gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfit ! Erg leuk jasje heb je aan ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the jacket! ;)
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/04/summer-i-adore-you.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele mooie outfit! Super leuk!
    Liefs,
    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter jij geeft me je thigh-gap!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...