maandag 28 april 2014

A N G E L I N C R E A M

 photo cream2_zps47184e5e.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA
Ik voelde me net een engeltje vandaag in m'n crème kleurige bloesje en m'n door de zon geblondeerde lokken. Best wel een simpele outfit, maar dat maakt het juist wel mooi vind ik. 
Mijn blouse en gilet (heb ik vast op de eerste foto) zijn van Maison Scotch, shorts van h&m (tie-dye effect en studs heb ik zelf aangebracht), bandeau van Abercrombie, laarsjes van Steve Madden, tas van Cowboysbag. De ketting met het pijltje is van Maison Scotch en de andere heb ik 'zelf gemaakt' met een ringetje en kettinkje dat ik vond in mama's juwelendoosje. 

xoxo


 photo cream13_zps191060f9.jpg  photo cream14_zps6e52c09c.jpg  photo cream5_zps6036a614.jpg  photo cream8_zpse1ec047d.jpg

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige outfit! En je blouse is echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely!

    xoxo
    http://www.outfitssisters.com/

    http://www.outfitssisters.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie outfit! Je ziet er inderdaad net als een engeltje uit, haha. Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER leuk broekje!
    Liefs,
    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit heb je aan! Staat je heel cute ^^.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer blogt :-)! Gave tuniek.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute look!! Simple and stylish!!

    New to your blog and I can't wait to see more posts/outfits from you!! :)

    Hope we can follow each other xxx

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...