woensdag 9 april 2014

C R O P P E D C R O C H E T S W E A T E R

 photo sop-1_zpsee1ebb21.jpg

Ho hello there. Dat is alweer een tijd geleden. Precies 9 maanden geleden plaatste ik mijn laatste outfit hier. En vanaf vandaag zorg ik ervoor foto's maken weer in mijn dagelijkse routine komt. Dagelijks mag je met een korreltje zout nemen aangezien ik het waarschijnlijk niet voor mekaar krijg iedere dag wat te plaatsen, but I'll do my very very best. 
Vandaag nog even een testertje want ik moet er weer even inkomen haha. Ik draag een kanten kroppend top van de Zara, geprinte broek van Maison scotch, een grijze bandeau van Gilly Hicks, schoenen van Steve Madden en mijn tas is een Cowboysbag. 
See you soon! xoxo


 photo sop-3_zps0105db60.jpg

20 opmerkingen:

  1. I think the top is perfect for bearing a little belly. It's dainty enough, but still sexy. Great job on this outfit.
    Beauty Fashion Skin Care Blog -Girlie Blog Seattle | Casual Chic Style

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk weer een outfit haha. Super leuk :)

    http://loutaa.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug!;) Je ziet er leuk uit.

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit, je schoenen zijn zo tof! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yaayy leuk! Ik ben benieuwd naar je outfits en posts :) Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer iets online zet! Ik vond je outfits altijd prachtig dus ik kijk uit naar de komende uploads :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, die top is echt tof zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeee je bent terug! Leuk! Ik vind je outfit heel leuk en lente-achtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hii love your style!
    your outfits look really good!
    how would you like to follow eachother? www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welcome back girls. Ik vind de top echt geweldig.
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit ! Ik vind de broek echt geweldig, het printje is zooo leuk ! En het truitje staat er ook super op! Love it ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah welkom terug! Ik miste jou en je blog wel een beetje hoor! Hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...