zaterdag 19 april 2014

I T 'S L E A T H E R O' C L O C K

 photo leathershorts2_zps2921e506.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA

Voor het maken van alle outfitfoto's maken we meestal een testshot om te kijken of het licht goed is, de achtergrond klopt etc. Op deze foto's 'poseer' ik nog nooit en die foto's komen er dus meestal heel awkward uit te zien. Deze keer vond ik het testshot eigenlijk wel wat hebben. So yeah, dat verklaart de openingsfoto. Het shortje en de blouse zijn van de Zara, de trui van Brandy Melville en de brogues van Steve Madden.
Anyways, deze post is gewijd aan een horloge dat ik opgestuurd heb gekregen van horloge.com. Benieuwd? Lees verder!
  photo leathershorts5_zpsf350b892.jpg
Dit horloge is van het merk O'clock. Het is een leuk systeem waarbij je verschillende klokjes hebt en verschillende siliconen bandjes. Zo kun je je eigen horloge samenstellen naar jouw smaak. Ik heb gekozen voor het mirrorklokje (erg leuk, je kunt jezelf er echt in zien!) en een mountain grey bandje. 
Het horloge kwam de dag nadat ik het bestelde aan in een heel erg leuk blikje. Je moest het openen zoals je een normaal keukenblik openmaakt; aan een lipje trekken en voorzichtig zijn met de scherpe randjes. Een erg leuke en originele verpakking vind ik. 
Verder was de service van horloge.com erg goed. Je kreeg een bevestigingsmail met een track and trace code (altijd fijn vind ik) en een mail op het moment wanneer het pakketje werd verstuurd en hoe laat ik het pakketje kon verwachten. De site is erg overzichtelijk en ze hebben een mooi en breed assortiment met merken als O'clock, Juicy Couture en Icewatch. Het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen! 
Het armbandjes met steentjes is van de Bijou Brigitte en het zilveren met rosé gouden armbandje is van Pommelato.

 photo leathershorts4_zps99467e88.jpg  photo leathershorts3_zps41b0121b.jpg  photo Leathershorts6_zpsa9579440.jpg

12 opmerkingen:

  1. Leuke outfit ! Ik vind je rokje echt heel erg leuk ! En mooie foto's ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's, mooie achtergrond! Leuk horloge, heel simpel, maar dat vind ik wel wat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola querida, precioso tu look, me encanto, espero que puedas pasar por mi blog y me des tu opinión, besos :)

    http://lovetheclothes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! En een gave outfit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke outfit, vind je leren shortje heel mooi staan bij dat blouseje! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sarah (www.itsfashion.com)11 mei 2014 om 11:25

    Great look, awesome watch!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...