woensdag 16 april 2014

L I T T L E B L A C K D R E S S

 photo dodie-3_zpsd731350c.jpg
My butt isn't as huge as it looks on this picture, I don't know what happened here..  photo Schermafbeelding2014-04-16om223311_zps10f51e3b.png

BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA
Het is niet helemaal 'mij' om zwart te dragen, laat staan alles in het zwart (except for the shoes, ik kon het niet laten hehe), maar sinds ik mijn leren jasje heb, die ik iedere dag draag,  is zwart een stukje meer 'mij' geworden. Ik ben verliefd op m'n jasje, het is echt perfect en wat mij betreft een goede investering.
Het jasje is van Goosecraft, jurkje en bandeau van Brandy Melville en mijn afgetrapte schoenen vol gaten zijn van Vans. Zoals je hoort ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit van Vans, maar dat terzijde; leuke en fijne schoenen (: 

xoxo

 photo dodie-4_zps6940e8f6.jpg  photo dodie-1_zps7fae700b.jpg  photo dodie-7_zpsf4a37d6f.jpg

26 opmerkingen:

  1. Wat is de achterkant van je jurkje tof! En haha wat een geweldige 'openingszin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi jurkje zeg! Het jasje is ook erg leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig jurkje gecombineerd met je sneakers. Ik heb eindelijk je blog weer gevonden! Zag dat je al heeel lang niks meer had geschreven! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jurkje zeg! De achterkant is erg opvallend, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bandeau, ik wil hem! Zo jammer dat er niet meer Brandy Melville winkels in Nederland zitten..
    Je jurkje is mooi, en je jas is echt helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi met zo'n bandeau eronder!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk jurkje ! En de achterkant met de bandeau eronder is echt pretty ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig jurkje!! Mooi die open achterkant! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk jurkje! de achterkant is echt gaaf! mooie outfit leuke foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Als je dit al een keer hebt gehad, zie het dan maar als een compliment :)
    http://yvonnedo.wordpress.com/2014/04/18/liebster-award/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super tof jurkje! hahaha en als je het niet gezegd had had ik niet eens gezien van je "bil" XD

    ahw dank je. dat recht heb je wel hoor haha

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whoop you look so pretty and yet very sexy! I love that you paired this dress with sneakers and a leather jacket, it gives it all a cool vibe :)

    /Cindi

    www.cherriesandsunflowers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat jurkje is echt heel mooi! Leuke outfit, en de vans staan goed bij het leren jasje :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik snap dat je helemaal fan bent van je jasje want hij is zó tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je jurkje is echt super mooi :)! De achterkant is echt pretty :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit, mooi jurkje en leuke bandeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! De achterkant van het jurkje is echt prachtig!
    Het staat je heel mooi :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi jurkje, super leuk met de bandeau eronder!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...