maandag 14 april 2014

M O O N P H A S E S

 photo sopke-13_zps63610b84.jpg
BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA
Veel is er niet gekomen van mijn voornemen om iedere dag weer te bloggen. Mijn foto-editor (lees: mijn lieve papa) was ziek en kon de foto's dus niet editen. Maar het gaat weer beter, dus bloggen komt nu ├ęcht in mijn dagelijkse routine. 
Deze outfit is van afgelopen zaterdag; de top met de fases van de maan is van Brandy Melville, mijn shorts, bomber jasje en ketting zijn van Zara en ik draag mijn Steve Madden brogues weer photo tyvjn_speakevilresize_800235_zpsedd1cfbe.jpg

xoxo


 photo sopke-2_zps7baea928.jpg  photo sopke-11_zps903c62c3.jpg  photo soppie-1_zpsd4478435.jpg  photo foto-14-2_zpsea678ec9.jpg

11 opmerkingen:

  1. Dat topje is super leuk! Gelukkig is je vader weer beter, handig zo'n foto-editor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je bomber jasje echt leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuke outfit, dat jasje en truitje zijn heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het weer beter gaat met je vader.
    Mooie jasje en ik vind de ketting ook heel stoer.
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Ik volg je al jaren, maar ik had toen nog geen bloglovin. Leuk dat je weer terug bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie outfit! Ik vind dat shirt echt heel gaaf en dat jasje staat er mooi bij!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat shirt is zo leuk! Hele leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit die je gekozen hebt! Je top is heel leuk en je ketting is prachtig! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit, je ketting vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...