woensdag 23 april 2014

P L A I D A R O U N D T H E W A I S T

Gisteren geen outfit vanwege het slechte weer, sorry! Voor updates als deze kun je mijn twitter volgen; @myownlookbook. Vanaf vandaag ben ik weer actief en plaats ik links van nieuwe outfits en previews.
Vandaag droeg ik een jurkje van H&M, geruitte blouse van Zara, cardigan van Brandy Melville, sneakers van Ash en een riempje van Maison scotch.
 
xoxo

 photo pop-8_zpsb955d088.jpg  photo pop-9_zps094d7e54.jpg  photo pop-5_zps9b608237.jpg  photo pop-3_zps019ae8a3.jpg  photo pop-10_zps0699d5dc.jpg

10 opmerkingen:

  1. Je heb echt zo'n leuk styltje, ben echt blij dat ik je blog heb ontdekt! :) Je sneakers vind ik heel mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this easy laid back look the shirt tied around the waist look so cool! Definitely want to recreate it for the summer! great look doll xo

    stylegrande.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dat je weer blogt Sophie! :) Dat vest van Brandy ziet er zo fijn uit, heerlijk zacht denk ik. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie look Sophie, vind vooral je schoenen erg tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit! Leuk met dat blousje om je middel!

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit! Heel leuk gedaan met dat blousje om je middel geknoopt, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jurkje met een omgeknoopte blouse is echt heel tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...