zondag 20 april 2014

W H I T E 'N D E N I M

 photo mop-2_zpsc95f1afc.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA
Outfits in 1 kleur vind ik er altijd erg leuk uitzien. Vandaag een lekker lente-witte combinatie met een jeansjasje om het geheel een beetje te breken. Het blousje is van Brandy Melville, jeans van Hollister, denim jasje van de Zara, schoenen van Nike en bandeau/beha van Gilly Hicks. 

Fijne Pasen, xoxo



 photo mop-6_zpsb6ea67c0.jpg  photo mop-4_zps1626b2d7.jpg  photo mop-5_zpsef7e84eb.jpg  photo mop-8_zps83470efb.jpg

9 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! De sneakers staan je heel goed

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beauty outfit

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet pictures and a great outfit! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your look! Following on bloglovin' now :)

    I'm over at www.styleinterplay.com if you want to take a look <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave outfit! Weer eens wat anders dan normaal. Al ben ik altijd wel een beetje voorzichtig met het aantrekken van witte dingen, mij staat het niet zo. (beige beter) maar bij jou wel!

    Ik volg je nu via Bloglovin', ik ben benieuwd naar je verdere combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit! Ik vind het erg leuk dat wit met denim!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...