zaterdag 10 mei 2014

A T T H E B E A C H

 photo dodi-12-1_zps4103eec2.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
De afgelopen 4 dagen was ik bij mijn papa aan de Belgische kust. Hij was mijn fotograaf voor mij blogfoto's, maar sinds hij 3 uur verderop woont maakt mijn zusje altijd mijn foto's. Als ik bij papa ben kan hij dus weer foto's maken met als resultaat deze post. Helaas konden we door slechte weersomstandigheden maar 1 keer foto's maken, maar ja beter iets dan niets. 
Ik draag hier 2 nieuwe items die ik in Brussel heb gekocht; de jeans en kimono, beide van Abercrombie and Fitch. Shame on me, ik had totdat ik deze jeans kocht geen jeans!! Verder ben ik echt obsessed met de kimono, hij ruikt nu nog heerlijk naar abercrombie, zit heerlijk luchtig en flodderig en de print is perfect, in my opinion at least. Het topje is van de Zara en mijn espadrilles zijn van Toms.

xoxo



 photo dodi-10-1_zps0d93eac6.jpg  photo dodi-16-1_zps5dd0eaf3.jpg  photo dodi-23-1_zps927d2707.jpg  photo dodi-22-1_zps60278893.jpg
Avec ma soeur, het kleine fotograafje. photo dodi-2-1_zps44c5cd54.jpg

25 opmerkingen:

  1. Looked like you had fun by the beach.
    Have a great weekend =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Vind vooral je vest erg leuk, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je schoentjes zo schattig! Ze staan echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vestje is super leuk! Mooie foto's ook op het strand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs mooie foto's! Ik vind je kimono echt gaaf. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie ik ben verliefd op je kimono!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kimono is te gek!
    Je schoenen zijn trouwens ook heel gaaf.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke outfit, perfect voor aan het strand!

    XO IMKE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ho lt shit Soph. Woah, je blogt weer, YES. Ik kreeg echt de afgelopen 2 weken elke keer een mail dat je iets op lookbook had gezet, maar wist niet dat je ook daadwerkelijk aan het bloggen was, superleuk! Ca va? Je kimono is zo mooooi, ik wil ook meer A&F dan mijn 5 lullige items haha :(

    Liefs, Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jajaja eindelijk weer begonnen haha! Het gaat wel prima, alles gaat zo z'n gangetje. Thanks voor je complimentje en fijn dat je enthousiast bent dat ik weer blog (:

      xoxo

      Verwijderen
  10. Gave outfit! Leuke nieuwe items! En je toms zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. cool!!

    xoxo
    http://www.outfitssisters.com/

    http://www.outfitssisters.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Looks beautiful !
    Thx for following me, I am following you back on bloglovin :)

    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. <33 amazing pics !
    http://www.karolinagespucci.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...