dinsdag 6 mei 2014

B I R T H D A Y S U I T

 photo brussel-1_zps22b92865.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Dit is de outfit die ik aan had op mijn verjaardag en dus mijn eerste dag is Brussel. De foto's zijn gemaakt op de grote markt en wauw, wat een mooie gebouwen staan daar! Het was er overdag echt ontzettend druk dus we besloten om later op de dag terug te komen om foto's te maken. Er waren nog steeds staarders (onder andere het groepje dat achter me op de grond zit) maar er was nu in ieder geval plek om te fotograferen. Helaas zijn er nog altijd mensen die niet zien dat je foto's aan het maken bent en door het beeld heen lopen en waardoor je de helft van je foto's weg kunt gooien. Maar oké dat terzijde, ik loop nu 2 dagen achter met mijn outfits. Dat komt eigenlijk wel goed uit aangezien ik volgende week naar Rome ga voor een week en ik dan niks kan posten. Ik post de outfits van deze week dan gewoon vooruit. 
Mijn playsuit is van Maison scotch, leren jasje van Goosecraft, laarjes van Ash en zonnebril van Action (Helaas zie je de groene weerkaatsing niet op de foto's, maar het paste in ieder geval goed bij het printje van de playsuit haha)

xoxo


 photo brussel-3_zps88e3f04b.jpg  photo brussel-11_zpsd5b36325.jpg
 photo brussel-10_zps9640ade0.jpg

19 opmerkingen:

  1. lovely outfit girl! lots of love
    www.rachelkromdijk.nl x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Hele leuke playsuit, mooie kleurtjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke playsuit. Vind de print heel mooi.
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! Je playsuit is echt mooi :)
    xxSophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit!

    Http://loutaa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit :)
    en wat gaaf Brussel!

    www.thextraordinary.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  7. Ik heb je trouwens een mail gestuurd! Je hebt het wishbone kettinkje gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej voor je playsuit, en heel tof gecombineerd met dat leren jasje! Veel plezier in Rome alvast, maar dat gaat vast wel goedkomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my.. Perfect playsuit! Echt super gecombineerd! Would wear it exactly like that <3

    X Lily
    www.hashtagbylily.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt zo'n leuke stijl! Dat jasje is echt leuk gecombineerd met die playsuit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    Je outfit is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, wat een leuke suit! En nog gefeliciteerd met je verjaardag :D !

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...