woensdag 7 mei 2014

C R O P P E D

Brussel dag 2 was iets gewaagder, blote buik. Toch voelde ik me lekker in m'n vel en niet ongemakkelijk dus dat was helemaal prima. Wel zie je dat de foto's op verschillende tijdstippen op de dag zijn gemaakt, thanks to bloating en lekker eten. Sorry voor de vele foto's maar ik vond dit gewoon een erg geslaagde outfit  photo tyvjn_speakevilresize_800235_zpsedd1cfbe.jpg
Ik draag een croptop van Gilly Hicks, broek van Maison Scotch, sneakers van Nike en zonnebril van Ray-ban.

xoxo

 photo bruxelles-3_zps02545be5.jpg  photo bru-9_zps00a26a99.jpg  photo bruxelles-6_zps926a61ed.jpg  photo bruxelles-5_zps06f493cd.jpg  photo bruxelles-1_zpscdef0271.jpg  photo bru-13_zps71ec66fe.jpg  photo bru-17_zpsaeeb007f.jpg

56 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig figuur! Staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfit! Erg leuk gecombineerd! En allemaal leuke locaties ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie outfit! Ik vind die croptop echt super gaaf en het staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n gave outfit zeg!


    www.v-fashionwise.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe outfit, je hebt er ook het lijntje voor! Je hebt echt hele leuke outfit posts, ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een hele leuk croptop, sexy maar classy!
    Leuke outfit!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your top! And you look gorgeous ;) anyway, sure let's follow each other! Just Followed u on bloglovin


    Milkyrabbit.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend gave top! &Wat heb je een leuke blog trouwens. Ik ga je meteen volgen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie crop top! En je zonnebril vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. your top is perfect! I love it!!<3

    xx

    angela

    www.radarmagazine.se/fashionbit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze look echt geweldig! Vooral de verschillende patronen met elkaar gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh, wauw, wat een prachtige crop top! En wat een gave foto's ook :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's en outfit! Je figuur is echt mooi, daar kan je echt trots op zijn!
    xoxo Mareijn
    www.the-freaking-third-blog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie top! Groot gelijk dat je je niet ongemakkelijk voelde, je kan het super goed hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke outfit! Je hebt echt een mooi figuur!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige outfit, wat een mooie combi zeg! Je figuur is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het echt leuk om te zien hoe je outfits naarmate je ouder wordt veranderen. Toffe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit! Ik hou echt zo erg van die broek en de cropped top staat je zo goed! Ik alleen zelf niet zo gauw een cropped top met blote buik dragen ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alles aan je outfit is perfect! De crop top staat je echt super!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. kun je je workout posten??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een toffe outfit! Ik vind je shirt zo leuk en je bril wil ik ook! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat heb jij een prachtig figuur zeg! Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Perfecte outfit en lovee the shades! x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele gave foto's! Je crop top vind ik zooo gaaf! Leuk dat kant!
    Heel lief dat je ons volgt op Bloglovin♥
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke foto's! Ik vind je broek helemaal geweldig! Lief dat je mij volgt op Bloglovin, je krijgt een dikke follow back. Je hebt een leuke blog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super gave outfit! Looking good!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie outfit! Wat een poppen figuurtje heb jij zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love the crop top, is so romantic.
    You wear it on a good way. I like the outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig topje, en wat heb je een mooi figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Croptop is geweldig en ik ben jaloers op jouw figuur, haha!

    xxx

    lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Cuuuute outfit!

    XO Terry
    www.terrycouture.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Cute look honey.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.
    See you soon
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje wat heb jij een mooi figuurtje zeg! De outfit staat je heel goed!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ben verliefd op deze look!
    Wat leuk gestyled dit, heel tof!

    Much Love, M
    http://blvckorsomething.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat zou ik echt niet durven :D Maar echt super mooi!


    Lisa – AT LEAST BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat staat dat shirtje jou mooi, zeg! Echt prachtig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke outfit, kun je goed hebben! En die broek vind ik echt heel mooi, en volgensmij zit 'ie ook super fijn haha :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die croptop is geweldig! En die broek ook.. Misschien dat ik deze wel in een inspiratie post gebruik, maar dan zal ik je van te voren even mailen! Geweldige outfit!

    Liefs, merel

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow echt een schitterende outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Love this outfit you're gorgeus! Following you now! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw echt een mooie outfit. Je foto's zijn ook echt geweldig.
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Knappe outfit! En wat heb je een mooi figuur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldige outfit dit! Vind het ook zeker geslaagd ;-)
    Bedankt voor je leuke reacties! Ik volg je nu ook!
    Leuke blog heb je!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooie foto's. En wauw de broek. Thumbs up. Prachtig.
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...