woensdag 21 mei 2014

K I L L I N ' I T

Toen ik deze top zag liggen in de Brandy Melville was het liefde op het eerste gezicht (Dat is überhaupt bij bijna alles daar maar oké). Killin' it. Simpel, leuk, heerlijk stof. Ja, perfect. Ik ga dit niet verpesten door een lulverhaal te typen haha.
Mijn top is van Brandy Melville, shorts van H&M (daar had ik al eeuwen niks meer gekocht), jasje van Goosecraft, sneakers van Nike en armbandjes van Pomellato en Sal Y Limon.

Don't forget to enter the G I V E - A W A Y!!
xoxo


 photo fiets-2_zpsef90d69b.jpg  photo fiets-10_zpsac08fa73.jpg  photo fiets-16_zpsf3e64549.jpg  photo fiets-13_zps3ce3e516.jpg  photo fiets-11_zpse0f64d44.jpg

22 opmerkingen:

  1. Dear, I’d like to say that your blog is awesome! And everything is amazing! I like your design, your photos and your style! Your outfits deserve separate attention!)

    will be happy if you find a minute to visit my blog)

    www.dianacloudlet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Always cool!
    Great outfit with very nice pieces
    Cool pics too
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/05/anamorphose.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die top zo leuk! Gelukkig ga ik volgende week naar Amsterdam, even een bezoekje brengen aan de brandy dus (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice look ,kisses.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker heel leuke top! Heel mooi met dat kettinkje ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Greta sporty look!
    www.stylespectra.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie look <3 Dat shirt vind ik echt gaaf!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nike for the win! ;) Heel erg leuke look, staat je goed!

    XO IMKE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je haar zit echt supermooie en de kleren staan je leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi doll! Pretty you are, I see you life in Maastricht? Really nice maybe we should do a drink one day.
    You go to fashionclash?? Have a lovely day xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aah ik ben verliefd op je ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie outfit, en die crop top kan je echt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk topje en ook een erg leuke ketting!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...