zaterdag 3 mei 2014

M I X I N G T E X T U R E S

 photo sr-5_zpsf93e2a15.jpg 
Beentjes vol blauwe plekken, oepsie.
Deze outfit is echt het toppunt van het mixen van texturen. Ieder kledingstuk is van een ander materiaal. Ik vind het wel zorgen voor wat dynamisch-heid (wat een woord)en levendigheid. Anyways, ik ben heel excited want ik ben morgen (zondag) jarig!! Vanavond ga ik mijn laatste uurtjes als zestienjarige feestend doorbrengen en morgenvroeg vertrek ik met mama en mijn zusje naar Brussel voor twee dagen. Heeft iemand nog leuke (winkel)tips?
Ik draag een gehaakte top van Gilly Hicks, shorts, blouse en jasje van Zara en schoenen van Nike. Het onderste kettinkje is van Maison Scotch, het bovenste kettinkje en de ringetjes met een hartje en sterretje van ohsohip.nl (daar komen nog betere foto's van), de combinatie van de wit, geel en roodgouden ring is van Cartier en mijn armbandjes zijn van Pomellato.

xoxo

 photo sr-10_zps1930a1f9.jpg  photo sr-7_zps5c0a944c.jpg  photo sr-11_zps4d4f92e1.jpg

19 opmerkingen:

  1. Erg leuk gecombineerd! En die gympen zijn vet!! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, heel veel plezier morgen en ik hoop dat je lekker verwend wordt! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit en leuk gecombineerd! Hele leuke kleuren ook bij elkaar, dat leger groen en witte kant. Alvast gefeliciteerd en veel plezier in Brussel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cool outfit ;)

    xoxo
    http://www.outfitssisters.com/

    http://www.outfitssisters.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk. Vooral je broekje!

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute shorts!

    www.lam-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You're so sweet, I really like your blog it's really cute
    I'm looking foward to your future posts :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a nice look, totally loving the floral blouse and the shorts!



    http://jeansandroses.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteeerd! Hele leuke outfit ook! Ik heb je blog pas net ontdekt, maar ik ben nu al een fan!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd! en echt een hele toffe outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy birthday to you! Veel plezier nog vandaag :)

    xxx Linsey from POSE-BLOG.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy Birthday! Prachtige outfit, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een late maar welgemeende Proficiat! :)
    Superleuke combo! Mooi hemdje en die Nike's staan je echt goed

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie look! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heel veel plezier in Brussel!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. your hair and legs are to die for!! >.<

    http://hennepp.blogspot.fi/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie outfit! En ik ben een beetje laat maar nog gefeliciteerd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je blouse ziet er heel mooi uit, toffe outfit!

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...