donderdag 1 mei 2014

O U T O F T H E B L U E

 photo dodie-11_zps82c3e602.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
De combinatie van een losse broek, basic shirtje en (leren) jasje bevalt mij de laatste tijd wel. Heerlijk comfortabel en het ziet er (in my opinion) ook nog eens leuk uit. Het vervelende is dat ik dan wel de hele dag m'n broek sta op te hijsen, of misschien komt dat we door het feit dat dit een kinderbroek is. Anyways, nog even wat korte mededelinkjes; 1. Ik kijk heel moeilijk op al deze foto's, excuses, het licht was redelijk fel, 2. Ik ben weer actief op lookbook.nu (klikbare link onder de eerste foto), 3. Het is vandaag 1 mei, dat betekent dat mei, mijn favoriete maand, is begonnen en 4. Mijn broek is van Maison Scotch, witte top van Hollister, leren jasje van Goosecraft, ketting van Zara en schoenen van Nike.

xoxo


 photo dodie-9_zps748b9919.jpg
 photo dodie-5-1_zps298fb338.jpg  photo dodie-12_zps539cd746.jpg  photo dodie-20_zpsd05cbbee.jpg  photo dodie-6-1_zps1c551dfa.jpg

27 opmerkingen:

  1. Wat een toffe outfit, en mooie locatie ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke broek en sneakers!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice look hun! I like your biker jacket!
    <3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.cm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige broek! Ik blijf jaloers op je buikje, haha! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke combi die sneakers met je broek!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind deze look heel gaaf! en de locatie is ook erg mooi :) Vooral de statement ketting vind ik erg leuk!

    http://evastylebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, en wat een gave ketting zeg!



    www.style-chameleon.com

    TIMEX WATCH GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie outfit, simpel, maar toch mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke items, aaah wat is je broek leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk je outfit! De locatie vind ik trouwens echt heel gaaf!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waauww mooie outfit! Staat je ook onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOOOAAAH, wat een mooie outfit! Vooral je sneakers vind ik helemaal geweldig! Prachtige foto's ook <3

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave broeek! En de rest van je outfit is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your necklace, gorgeous!!!!

    http://blackclassylongline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave outfit! De combinatie is echt heel erg tof. Ik vind je broek echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super outfit! Je hebt altijd zulke mooie foto's.
    xxx

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie outfit! Heel passend, al die items bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gave outfit! en wat een mooie broek !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die broek is echt gaaf! En vooral hoe je hem combineert, staat je goed!
    Deze blog komt zeker op het lijstje van de blogs die ik volg! :)
    XXX
    Arjanne -A&A-

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie outfit, en ik vind de foto's en locatie echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vette Nikes!
    En wat leuk je shirt zo opgeknoopt :)
    vind dat er altijd zo gaaf uitzien, maar durf het zelf niet zo goed hihi.
    Leuk gecombineerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...