dinsdag 20 mei 2014

P A L M T R E E S

 photo pap-4_zps952db016.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Daar ben ik dan weer, ik was er even 8 dagen tussenuit maar nu kan ik weer posten. Ik was met school van zondag tot zondag in Rome. Wauw wat een ervaring; prachtige stad, imposante gebouwen, heerlijk weer en lekker eten. Wat wil je nog meer?! De week kende ups en maar helaas ook downs maar dat maakte het juist extra bijzonder. De volgende grote reis met school is naar Griekenland volgend schooljaar; 2 volle weken. Ik ben al aan het aftellen haha!
Ik draag hier mijn nieuwe playsuit en bomber jasje met palmbomen print van Pull and Bear. Mijn espadrilles zijn weer van Toms. Armbandjes zijn van Pomellato en de bangle is van Sal Y Limon.

Don't forget to enter the G I V E - A W A Y!!
xoxo


 photo pap-11_zps81f31d7e.jpg  photo pap-7_zps80e83aa1.jpg  photo pap-5_zps02992bcf.jpg  photo pap-16_zps8aa30ab4.jpg
Even stilstaan bij dit detailshot. Allereerst de open rug; luv it! Ten tweede de armband. Ik kreeg 'm voor mijn verjaardag van mijn ex-vriend (zo raar om 'm zo te noemen pff) en ik kan niet stoppen met ernaar te kijken, ermee te spelen en er foto's van te maken (ik had maar liefst 17 detailfoto's oops). Hij past perfect bij de rest van mijn dagelijkse armbandjes en ik draag nog een stukje van hem bij me.    Ik kreeg ook een parfum van hem, dus ik ga de afgelopen dagen starend naar mijn armbandje en snuivend aan mezelf door het leven. Dit klinkt raar, dus vergeet het maar ;)
  photo pap-18_zps787ec21b.jpg

21 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dezelfde print hebt gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cool post
    Very great pics and super cool pieces
    Great Job
    :)
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/05/anamorphose.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er super uit!
    En wauw, rome lijkt me zo mooi! Wat een geluk dat je ook nog 2 weken naar griekenland gaat met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de playsuit is echt heel leuk! de cut out aan de achterkant geeft hem wat extra's en leuk dat je de bomber in dezelfde print hebt gekocht :D
    xx ish
    http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die playsuit is onwijs leuk, staat je goed! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit en een leuke print, mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suuuper toffe set, die playsuit en dat jasje! Rome is inderdaad en prachtige stad, wat lekker dat je ook nog naar Athene gaat zeg. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aahw die jumpsuit is echt te cute gewoon. Lekker zomers ook.
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw! superleuk! Alles in dezelfde print staat je echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een supermooie foto's allemaal! Je bent echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je mooi en wat zie je er ontzettend schattig uit!! Zo mooi zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I somehow stumbled across your blog while looking for reviews of TOMS this evening. I am looking at purchasing my very first pair! I have read all sorts of stories on various websites about TOMS making feet really sweaty so I have been hesitant to buy a pair in the past. Has this been your experience with TOMS or are your feet always dry when you wear them?

    Fantastic website, by the way! You have a new fan!

    Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...