zondag 25 mei 2014

P U P P Y B A G

 photo juju-11-1_zpsc6937128.jpg
Ik kreeg laatst dit superschattige tasje in mijn brievenbus van Rosewholesale.com. Ik vind het echt zo'n leuk raar tasje dat iedere outfit een boost kan geven. Zou jij dit tasje ook willen hebben, of iets anders van de rosewholesale webshop? Doe dan mee aan mijn give-away, dan kun je shoptegoed winnen! Oh en wie zijn mijn laatste 5 bloglovin' volgers voordat ik 600 haal? Ik ben benieuwd!
I wear a Brandy Melville cardigan and destroyed shorts, Abercrombie and Fitch t-shirt, sneakers of Nike, cross-body bag van Rosewholesale.com, bracelets from Sal Y Limon and Pomellato

Don't forget to enter the G I V E - A W A Y!!
xoxo


 photo juju-4_zpscad215ad.jpg  photo juju-5_zps5dba706e.jpg  photo juju-9_zpsd66ffaff.jpg  photo juju-8_zps94df6cc8.jpg  photo juju-2_zps8bf4c19e.jpg  photo juju-10_zpse2af90b4.jpg

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit en grappig tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah dat tasje <3 je outfit is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat een geniaal tasje en dat shirtje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig tasje! Ik vind je top ook erg leuk! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde dat tasje ook bestellen maar heb het niet gedaan. Nu ik hem zo zie denk ik dat ie binnenkort toch ook bij mij op de deurmat ligt :) Soof je benen zijn echt mioefhenijfnewoi mooi. Meh. Ik vind je Air Max ook zo tof! Bij de meiden bij me op school die dragen ziet het er gelijk zo slonzerig uit, maar bij jou vind ik het juist heel leuk :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. you look really beautiful , and i love your sneakers x

    run-your-world.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je outfit ziet er mooi uit!
    En ik vind je tas erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...