woensdag 28 mei 2014

S E E T H R O U G H B O M B E R

 photo jeanjeany-1_zps9e1f765c.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Sophie biedt even haar excuses aan want Sophie was vandaag niet fotogeniek. Het weer zat ook nog eens niet mee. Vandaar het kleine aantal foto's. Ik hoop dat het alsnog een beetje duidelijk is wat ik aan heb. 
Mijn bomber jasje is van Choies.com (hier te vinden), jeans van Abercrombie and Fitch, shirt met see-through details van Costes en espadrilles van veters van de H&M.

Don't forget to enter the G I V E - A W A Y!!
xoxo


 photo jeanjeany-2_zpse8c65f0c.jpg  photo jeanjeany-3_zps446439be.jpg  photo jeanjeany-5_zps823bdaf7.jpg

23 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Die schoenen zag ik vandaag op de website, zo cute!

    XO

    www.myownfairytale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoentjes staan je zo leuk, je bent echt een mooie meid! En ik ben verliefd op je ketting!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O my gosh, perfecte outfit! Dat vestje en die schoenen! ♥-♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat vestje trouwens op de site gevonden. Is dat gewoon een veilige site? En moet je verzendkosten betalen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, is zeker een prima site! Zijn helaas wel nog verzendkosten aan verbonden.

      xoxo

      Verwijderen
  6. Aaah heel leuk! Die schoentjes staan er perfect onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Everything is so lovely! And those shoes are perfect!

    xo

    Michaela

    http://michaelajeanblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit vooral je schoenen zijn heel leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit je schoenen zijn erg 'lief' !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie outfit, leuk gecombineerd en wat een superschattige schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That bomber is ace. Fantastic outfit combination, I love it! :)
    - J

    aesthetetheblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi die bomber! Heel leuke outfit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geslaagde look! En ik vind de foto's ook mooi gelukt hoor! :)

    Die schoentjes zijn veel te schattig! Staan bij deze op mijn denkbeeldige H&M wishlist :D

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke outfit! Die details van je shirt zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. pracht outfit! ik vind je broek ook heel erg mooi en de schoentjes zijn lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...