donderdag 19 juni 2014

B A S I C

Basically basic. Croptop, jeans, slouchy cardigan, Nikes. Heerlijk comfortabel en lekker simpel, want dat mag ook wel eens zullen we maar zeggen. En mijn proefwerkweek komt eraan, dus er zullen nog vele comfy outfits volgen haha ;)
Croptop van Gilly Hicks, jeans van Abercrombie and Fitch, cardigan van Brandy Melville en sneakers van Nike.

Vergeet niet ook even mee te doen aan de GIVE-AWAY!
xoxo


 photo dehei-6_zpse22a3eb5.jpg  photo dehei-7_zps6e0db39d.jpg  photo dehei-10_zps5af415f9.jpg  photo dehei-12_zps8e538156.jpg

23 opmerkingen:

  1. erg leuke outfit en wat zie je er goed uit ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfecte casual outfit! Love the shoes!

    XO IMKE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, zoals altijd!
    Ik las dat ik jouw winactie had gewonnen, heel erg leuk! Ik ben super blij, haha! :) Ik wacht met smacht af op de code. Ik zal het je laten weten wanneer ik hem heb.

    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die crop top is heel leuk ennn you look pretty! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooie top! staat mooi bij je spijkerbroek!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah yes, eindelijk iemand die de style met kant combineert met nikes! Heel tof om te zien, aangezien ik zelf geen kante dingen draag enzo hihi. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a great look! Super leuk :)

    x Angela
    www.bouncingbrunette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke foto's, die crop top is ook echt super!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super toffe outfit! Ik vind je jeans echt heel leuk! Staat je goed. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave look vind die top heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne jeans, je kont lijkt er ook erg mooi in (of is dat raar om te zeggen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een onwijs mooie top! Die staat je echt geweldig! Ook je jeans en je vest zijn erg leuk en heb je er mooi mee gecombineerd. Wat een prachtige foto's ook :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, super leuke outfit! Staat je ook echt heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...