woensdag 4 juni 2014

M E R M A I D S D O N ' T D O H O M E W O R K + W I N ! !

 photo mestreech-6_zpsd206e24a.jpg
BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Gah, alweer Brandy Melville, I'm sorry. Dit keer is het item waar ik verliefd op ben mijn shirt. Zó zacht, zó'n leuke tekst en alweer zó perfect. Brandy Melville is gewoon mijn merk, daar zullen jullie mee moeten leren leven. Normaal gezien zou ik deze outfit combineren met het vest uit mijn vorige post, maar twee keer achter elkaar hetzelfde vest vond ik een beetje too much haha.
Zoals je in de titel hebt kunnen vernemen is er ook een winactie, wil je weten wat er te winnen valt? Scroll dan naar beneden! De winnares van de vorige winactie wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt. 
Mijn shirt en shorts zijn van de Brandy Melville, kimono van de H&M en mijn charmante slippers van Birkenstocks.

 photo mestreech-1_zpsd82527e1.jpg  photo mestreech-10_zps3c6a80d9.jpg  photo mestreech-7_zps5ebf936f.jpg
Wil jij wel een cadeaubon van 500 euro winnen om te besteden bij Zalando? Daar maak je nu wel heel erg gemakkelijk kans op! Het enige wat je hoeft te doen is op onderstaande banner te klikken en bij jouw favoriete fashionblog mijn blog url (www.myveryownlookbook.com) in te vullen. Zodra je op nu stemmen klikt maak je kans op dit enorme shop tegoed en maak ik kans om de Zalando blogger awards van 2014 te winnen!
Zalando's Blogger Awards 2014

21 opmerkingen:

  1. i love your look
    and your Body is amazing, you can wear everything
    and it would look perfect

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies hetzelfde met Brandy Melville, het is gewoon mijn merk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kimono, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look really great! Lovely summer mood :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt verliefd op dat shirtje! Hij staat echt leuk met je kimono!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat T-shirt wil ik nog graag in het wit, maar ik kan de Brandy nooit vinden in Amsterdam, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha hij ligt op de leidsestraat, voorbij de Starbucks en Sam friday, richting de Abercrombie aan de rechterkant (:

      xoxo

      Verwijderen
  7. Dat shirt is zo leuk! Ik heb trouwens op je gestemd, je outfits zijn altijd mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit en ik hou ook zo van de Brandy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit. De kimono is echt leuk! Ik heb ook gestemd (:

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...