dinsdag 17 juni 2014

M I L I T A R Y G R E E N

 photo short-2_zpsbf522c5b.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Ik ben de laatste tijd een beetje obsessed met alles wat ik als jasje of trui kan dragen om mijn taille te knopen. Ik vind het er casual en laid-back uitzien. Me likey (:
Mijn leren jasje is van Goosecraft, top en trui van de Zara, shorts van de h&m.

Vergeet niet ook even mee te doen aan de GIVE-AWAY!
xoxo


 photo short-3_zpsa8971cf8.jpg  photo short-4_zpsd67dd4f9.jpg  photo short-6_zps39e22fa0.jpg

7 opmerkingen:

  1. wauw! je outfit is echt leuk met dat vest zo omgeknoopt!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cool outfit!

    www.lam-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit! Ik hou er ook van, het omknopen van vestjes ;-)

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat sjaaltje geeft zo'n leuke touch aan de outfit, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je outfit zo!

    x

    http://giientjeee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde voor die trui (een vriendinnetje heeft 'm ook en hij is geweldig) en je toffe outfit. Alles wat je om je middel kunt knopen is gewoon fijn. Punt uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...