zaterdag 7 juni 2014

O N W E D N E S D A Y S W E W E A R P I N K

 photo pink-2_zps14592c19.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Oké, ik droeg dit shirt dus eigenlijk op woensdag maar door de enkele vertragende factoren (zoals ons internet dat kapot was) staat het er nu pas op. Beetje jammer, nu is het effect van het shirt weg. Maar het blijft wel echt een leuke quote #meangirlsftw.
Mijn shirt is van de Brandy Melville, Shorts van de Zara en het vest wat ik hier ook nog bij aan had (die je alleen op de laatste foto ziet omdat alle foto's met vest aan helaas waren mislukt) is ook van de Brandy Melville.

xoxo

 photo pink-6_zpsd45c3788.jpg  photo pink-1_zps86c867e8.jpg  photo pink-12_zps1a38301d.jpg

17 opmerkingen:

  1. muy guapa , me gusta mucho el short , me encanta tu pelo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit, dat shirt heb ik ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. that quote is so iconic! i love the look~ also can't believe it has been ten years since mean girls was released!
    ||||HEDONIST DRIVE||||

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Too cute, love the cardigan! :)
    - J

    aesthetetheblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shirtje is zo leuk! Ik wil hem oook!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat shirtje zag ik laatst ook hangen in de Brandy! Cute outfit! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die short is super cute :)

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zulke mooie benen, daardoor staat het broekje je echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! En ik vind je haar zo mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geinig shirtje.
    Hij is nog steeds leuk hoor :-)

    XO

    www.myownfairytale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat shirtje is zo tof, pluspuntjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love this outfit on you!
    You look just so stunning ;)

    Your blog looks absolutely beautiful, I love the layout!
    I’m looking forward to read your next article ;)

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...